حضور شرکت صافات انرژی یزد مستقر در مرکز نوآوری کیش در نمایشگاه فولاد

حضور شرکت صافات انرژی یزد مستقر در مرکز نوآوری کیش در نمایشگاه فولاد

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش شرکت دانش بنیان صافات انرژی یزد مستقر در مرکز نوآوری کیش در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی فولاد شرکت نمود.

شرکت صافات انرژی یزد در سال 1386 با مدیریت رضا جوادپور تاسیس شد. حوزه اصلی فعالیت این شرکت ساخت و بازسازی قطعات و تعمیر و نگهداری توربین های نیروگاهی و صنعتی است.

خدمات و فعالیتهای این شرکت عبارتست از: تعمیر و نگهداری واحدهای نیروگاهی و اورهال توربین های گازی

نام محصولات این شرکت دانش بنیان عبارت است از: فلودیوایدر توربین های گازی ، سیستم سوخت توربین های نیروگاهی و صنعتی  تراست و ژورنال بیرینگ tri-metal، ژورنال بیرینگ و تراست بیرینگ با قطر بیش از 40 سانتیمتر 

گفتنی است حامیان اصلی این نمایشگاه را مجتمع فولاد مبارکه، شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد خوزستان، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، شرکت فولاد آلیاژی ایران، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه گل گهر، شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان تشکیل می دهند و حضور 27 شرکت از 500 شرکت برتر کشور در سال جاری بر اساس رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی از ویژگی‌های عمده و شاخص این نمایشگاه و به عنوان بزرگترین نمایشگاه تخصصی فولاد ایران طی 15 سال اخیر است.

بیست و دومین نمایشگاه فولاد بین المللی ایران در مساحت 17000 مترمربع در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش از 14مهرماه آغاز به کار کرد و تا 16 مهرماه از ساعات 17 الی 22 ادامه خواهد داشت. شایان ذکر است مدیران و کارشناسان موسسه علوم و فنون کیش و مرکز نوآوری کیش ازجمله احسان سلیم پور رئیس دفتر موسسه علوم و فنون کیش در جزیره کیش، نوید ناصحی فر مدیر روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش و پرویز عطایی رئیس گروه های نوآوری  روز سه شنبه 15 مهرماه از غرفه 191b   شرکت دانش بنیان صافات انرژی یزد بازدید به عمل آوردند. 

 

با کلیک بر اینجاکاتالوگ معرفی شرکت صافات انرژی یزد و با کلیک بر این قسمت مصاحبه مرکز نوآوری کیش با رضاجوادپور مدیرعامل شرکت را مشاهده نمایید. 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: