بازدید دکتر مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از مرکز نوآوری کیش

بازدید دکتر مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از مرکز نوآوری کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش روز سه شنبه 11 شهریورماه 99 مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به اتفاق غلامحسین مظفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیات همراه از مرکز نوآوری کیش بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش و مدیر مرکز نوآوری کیش ضمن معرفی فضاهای طراحی شده در این مرکز از جمله فضای برگزاری رویداد، کافه نوآوری، فضای کار اشتراکی و غیره در خصوص روند استقرار شرکت های دانش بنیان گفت: در حال حاضر بیش از ۳۴ شرکت دانش بنیان در این مرکز استقرار یافته‌اند و بیش از ۱۶۷ درخواست استقرار در حال بررسی است. وی افزود این استقبال ناشی از ظرفیت‌های بسیار خوب منطقه آزاد کیش برای توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و فناور، به عنوان یک مدل منحصر به‌فرد توسعه در جنوب کشور است.

لازم به ذکر است در ادامه دفاتر شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نوآوری کیش از جمله شرکت‌های ایده پرداز سیستم، تجدید بنا و  توسعه و بازو صنعت هوشمند مورد بازدید قرار گرفتند. مدیر مرکز نوآوری کیش در خصوص برنامه راهبردی و چشم انداز مرکز نوآوری کیش گفت: در راستای توسعه محصولات فناورانه، فعالیت شرکت‌های دانش بنیان عمدتا در حوزه اقتصاد دریا، گردشگری دریایی و همچنین توجه به مفاهیم شهر هوشمند در حال انجام است.

گفتنی است بیستم شهریور امسال، ۱۱ طرح اقتصادی در منطقه آزاد کیش توسط ریاست محترم جمهور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می گردد. مهم‌ترین طرح افتتاحی، مرکز نوآوری کیش است که با هدف ایجاد زیست بوم نوآوری در جزیره کیش فعالیت خود را به طور رسمی آغاز خواهد کرد.

 

عکس / نوید ناصحی فر

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

  • احمدقاسمی شعبه استارا به نام خدا ضمن عرض خیر مقدم وخوش امدگویی به مشاور یاست محترم و.همراهان وخداقوت به جناب دکتر توفیقی مدیرعامل محترم موسسه علوم وفنون ایجاد طرح اقتصادی درمنظه آزادگیش که مهمترین طرح اقتصادی مرکز نوآوری را تبریک میگویم

  • مدیر سامانه با سلام و احترام، سپاس فراوان از پیام پر مهر شما

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: