تمدید مسابقه ویدئویی توصیف جزیره زیبای کیش به زبان انگلیسی

تمدید مسابقه ویدئویی توصیف جزیره زیبای کیش به زبان انگلیسی

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش، مهلت مسابقه ویدئویی توصیف جزیره زیبای کیش  به مناسبت روز کیش تمدید شد.

20 آبان روز کیش نام‌گذاری شده است؛ یکی از جزایر ایرانی خلیج فارس که به دلیل زیبایی‌هایش آن را با نام نگین و عروس خلیج فارس می‌شناسند. 20 عدد بیداری و استعاره‌ای از کمال و بی‌نقصی است و آبان، ماهی است که این جزیره مرجانی زیبا آب و هوایی مطلوب دارد. این روز می‌تواند یک بهانه برای  هویت بخشی به فرهنگ بومی و خلق رویدادهای فاخر فرهنگی در این جزیره مرجانی باشد، روزی که ساکنین و گردشگران تور کیش می‌توانند با پتانسیل‌های گردشگری و دیدنی های کیش بیشتر آشنا شوند. این جزیره که به عضویت سازمان جهانی گردشگری ملل درآمده است، یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان است و می‌تواند به یکی از بهترین مقاصد گردشگری دریایی حلال نیز تبدیل شود. 

از جمله دیدنی های کیش می توان به کشتي يوناني،  آکواريوم کيش، شهر زيرزميني کاريز، روستاي باغو، بوستان آهوان، شهر تاريخي حريره اسکله و پارک تفريحي مير مهنا و تفریحات دریایی چون غواصی، شاتل، پاراسل و نظیر آن اشاره کرد.

موسسه علوم و فنون کیش به عنوان بازوی آموزشی، پژوهشی و فناوری سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامیداشت این روز مسابقه ویدئویی در توصیف جزیره زیبای کیش را به زبان انگلیسی برگزار می نماید. شما عزیزان می‌توانید یک ویدئوی 30 تا 120 ثانیه‌ای به زبان انگلیسی با محوریت بیان خاطره، توصیف عناصر گردشگری ویا گزارشی کوتاه از سفر به جزیره زیبای کیش تهیه کرده و تا 26 آبان‌ماه 99 از طریق واتساپ به شماره 09220087604 ارسال نمایید.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: