بازدید مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش از مرکز نوآوری

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن بازدید از مرکز نوآوری کیش بر جایگاه ویژه شرکت های دانش بنیان در پیشبرد اهداف سازمان تأکید کرد.
بازدید مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش از مرکز نوآوری

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، صبح روز یکشنبه 12 تیرماه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید و گفت و شنود 8 ساعته از مرکز نوآوری کیش در جریان فعالیت ها و برنامه های پیش رو شرکت های دانش بنیان قرار گرفت.

ایشان در این بازدید با توانمندیهای شرکتهای دانش بنیان در پنل نمایشگاه محصولات دانش بنیان آشنا شد. همچنین محمدرضا نظری مدیر مرکز نوآوری و مدیرعامل مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش به ارائه برنامه های توسعه زیست بوم پرداخت. در ادامه چالشهای پیش روی شرکتهای دانش بنیان، خلاق و نوپا بررسی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش توسعه فعالیت شرکت های دانش بنیان را زمینه ساز رشد و پیشرفت اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: به کارگیری شرکت های دانش بنیان و فعالیت های دانش محور در ارتقا کیفی ارائه خدمات نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

گفتنی است در بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از مرکز نوآوری، تعداد 6 شرکت دانش بنیان ضمن ارائه محصولات و تشریح روند فعالیت ها، انتظارات خود از سازمان و مرکز نوآوری را بیان کردند که مه راد صنعت خلاق، تصویرسازان دیار کیش، زنجیره بلوک شایسته، موسسه فناوری هوشمند شبکه رز و ساحل جهش تولید همچنین زیست فناوران جلبک کیش از جمله این موارد بودند

شایان ذکر است مهدی کشاورز به همراه جمعی از مدیران و معاونان زیرمجموعه خود در سازمان و شرکت های تابعه، از بنای موسسه علوم و فنون کیش با هدف پیگیری درخواست سرمایه گذار برای ایجاد هاب صنایع خلاق و اقامتگاه آموزشی و ستون احیا و مقاوم سازی شده اسکله میر مهنا نیز بازدید کرد.


 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: