افتتاح رسمی مرکز نوآوری کیش توسط رییس جمهور

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ایجاد نخستین مرکز نوآوری مناطق آزاد کشور در جزیره کیش را اقدام بسیار ارزنده‌ای برای رشد نوآوری و کارآفرینی در منطقه دانست.
افتتاح رسمی مرکز نوآوری کیش توسط رییس جمهور

 به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش، روز پنجشنبه 20 شهریورماه 99  آیین بهره برداری از ۱۱ طرح ملی منطقه آزاد کیش از جمله مرکز نوآوری کیش  توسط حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ریاست جمهوری کشور انجام شد.

دکتر روحانی با بیان این که از آغاز دولت تدبیر و امید در سال 92 و نخستین جلساتی که با مسئولین منطقه آزاد کشور برگزار شد بر فعالیت مناطق آزاد به عنوان مناطق صادر کننده تاکید شد و گفت: جذب گردشگر داخلی و خارجی و همچنین خدماتی  که این مناطق می تواند در شرایط تحریم های اقتصادی نقش مهمی در زمینه حل مشکلات از جمله بانک داری، بیمه وانبار داری ایفا کنند که در حال حاضر در این مناطق  پروژه های مهمی  در دست ساخت و افتتاح است.

حسن روحانی ایجاد نخستین مرکز نوآوری مناطق آزاد کشور در جزیره کیش را اقدام بسیار ارزنده‌ای برای رشد نوآوری و کارآفرینی در منطقه دانست.

غلامحسين مظفري مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش در گزارش به رئيس جمهور گفت: به نمايندگي از كيشوندان، فعالان اقتصادي،سرمايه گذاران عزيز و همكاران و حاضران در جلسه، حضور رياست محترم جمهور عرض كنم، با وجود  شرايط سخت تحميل شده بر كشور، در جزيره كيش فعاليت هاي گسترده اي در حال انجام است و حجم سرمايه گذاري هاي تحقق يافته در سال 98 نسبت به سال 97 رقم 188 درصد افزايش داشته است.

وي در ادامه افزود: افتتاح مركز نوآوري كيش با فضايي بيش از 8500 متر مربع با كمك هاي موثر معاونت محترم علمي رياست جمهوري براي استقرار بيش از 100 شركت دانش بنيان موقعيت فراهم ميكند.

دكتر مظفري در ادامه سایر پروژه های مورد بهره برداری را معرفی کرد و در پايان گفت: ضمن آرزوي توفيق بيشتر براي حضرتعالي در خدمت به ايران عزيز، از جناب آقاي دكتر بانك و اعضاي شورايعالي مناطق آزاد هم تشكر و قدر داني ميكنم.

لازم به توضیح است شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نوآوری کیش در سالن همایش های این مرکز   ویدئو کنفرانس افتتاحیه را تماشا کردند..

 

 

 

عکس / نوید ناصحی فر

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: