انعقاد قرارداد استقرار شرکت دانش بنیان رایمندسرویس در مرکز نوآوری کیش

انعقاد قرارداد استقرار شرکت دانش بنیان رایمندسرویس در مرکز نوآوری کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش شرکت رایمند نیکوفراز ایرانیان با نام تجاری رایمندسرویس پس از طی فرآیند ارزیابی شرکت های دانش بنیان، جهت استقرار در مرکز نوآوری کیش تایید شد.

گفتنی است این شرکت  یکی از شرکت های دانش بنیان زیست بوم فناوری هولدینگ رایمندتک و کارگزار عضو و مستقر در پارک علم و فناوری استان قم می باشد که با هدف ارائه خدمات توسعه داخلی و بین المللی کسب و کار، مشاوره، منتورینگ و برگزاری دوره های آموزشی به کسب و کارهای دانش بنیان، فناور و نوپا، کارخانجات و استارت آپ ها در سال 1394 بنیانگذاری شد.

دکتر مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش  اظهار امیدواری کرد استقرار شرکت دانش بنیان رایمند سرویس می‌تواند برای جزیره کیش مفیدفایده باشد. لازم به ذکر است از زمان واگذاری مرکزنوآوری کیش به موسسه علوم و فنون کیش شرکت های دانش بنیان متقاضی استقرار مورد ارزیابی قرار گرفته و  شرکت های منتخب به تدریج در حال انعقاد قرارداد و استقرار در مرکز نوآوری کیش می باشند.  یکی از معیارهای اصلی جهت انتخاب شرکت ها، داشتن پتانسیل حل مسائل جزیره کیش  و تسهیل فرآیند توسعه آن می باشد.

رایمندسرویس، مجموعه‌ای در حال رشد است که توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر ایران و با بهره‌گیری از تجربیات پیشین خود و با هدف توسعه داخلی و خارجی کسب و کارها به منظور حمایت از سرمایه‌های انسانی و توسعه همه جانبه و پایدار کشور تاسیس شده است.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: