اولین نشست تدوین و اجرای طرح برندسازی پایدار منطقه آزاد کیش

اولین نشست تدوین و اجرای طرح برندسازی پایدار منطقه آزاد کیش

      به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، روز دوشنبه مورخ  29 مهرماه 98، اولین نشست درخصوص تدوین و اجرای طرح برندسازی پایدار منطقه آزاد کیش با حضور خبرگان حقیقی و حقوقی در سالن کنفرانس دفترمرکزی مؤسسه در تهران برگزار گردید.

برندسازی پایدار شهری در جزیره کیش از دیدگاه گردشگری رویکرد بسیار مطلوبی تلقی می شود که با نگاهی بلند مدت به این رویکرد، می توان شاهد توسعه گردشگری در این جزیره زیبا بود. بدین جهت بایستی برای دستیابی به چشم انداز برندسازی پایدار و جایگاه برتر شهری، برنامه ریزی و طراحی استراتژی های برندسازی پایدار منطقه آزاد کیش مورد توجه قرار گیرد و این فرایند علاوه بر رشد و توسعه‌ی شهر موجب حفظ جایگاه و هویت رقابتی منطقه آزاد کیش خواهد شد.

در این راستا این نشست جهت هم افزایی و تبادل اندیشه در خصوص موضوعات اساسی دخیل در این طرح و چگونگی همکاری گروهی و وحدت رویه، با حضور شرکت های منتخب پروپوزال دهنده و مدیران ارشد مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش در دفتر مرکزی این مؤسسه برگزار گردید.

حضور دکتر احمد روستا پدر علم بازاریابی نوین ایران رونق مضاعفی به مباحث مطروحه در این جلسه داد. ایشان بر تلاش جمعی و همکاری گروهی تیم های منتخب تاکید ویژه داشتند چرا که آنچه در برندسازی شهری قرار است ارائه شود، یک شهر با تمامی موجودیت آن است. به عبارت دیگر اگر در برندسازی محصولات، آنچه ارائه می شود یک محصول مشخص است، در برندسازی شهری محصولی که ارائه می شود خود از تعداد زیادی محصولات و مولفه­های دیگر تشکیل شده و هر محصول آن نیز اقدامات متفاوتی را می طلبد.

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: