بازدید حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد از مرکز نوآوری کیش

بازدید حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد از مرکز نوآوری کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش روز سه شنبه مورخ 13 آبان 99  حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد از مرکز نوآوری کیش بازدید کرد.

این بازدید با حضور غلامحسین مظفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،  شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزیره کیش، سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل، مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش و مدیر مرکز نوآوری کیش، احسان سلیم پور رئیس دفتر موسسه علوم و فنون کیش در جزیره کیش، نوید ناصحی فر مدیر روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش و پرویز عطایی رئیس گروه های نوآوری  انجام شد.

در این بازدید مدیر مرکز نوآوری کیش فضاهای موجود در مرکز نوآوری  شامل فضای برگزار رویداد، کافه نوآوری، کابین های مذاکره شرکت ها، فضاهای کار اشتراکی و دفاتر شرکت های دانش بنیان و نقش و عملکرد هریک را برای حاضرین تشریح کرد.

توفیقی در ادامه در خصوص شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نوآوری کیش گفت: خوشبختانه شرکت های مستقر طیف وسیعی از مهارت و دانش را در این مرکز متمرکز کرده و خواهند کرد. موقعیت جزیره کیش امتیازات و فرصت های فراوانی برای اقتصاد دریا و گردشگری دریایی فراهم آورده است و چندین شرکت در حال حاضر بر تولیدات در این زمینه تمرکز دارند. علاوه بر این شرکت های مستقر، در حوزه های اینترنت اشیا، نرم افزار، محیط زیست، ارزدیجیتال، حوزه های نفتی و صنعتی فعالیت دارند و مرکز نوآوری کیش به عنوان حلقه واسط دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و اصناف کیش به شناسایی و رفع نیازهای جزیره کیش به طور اخص خواهد پرداخت.وی در ادامه گفت: تاکنون بیش از 170 شرکت دانش بنیان درخواست استقرار در مرکز نوآوری کیش داشته‌اند که پس از ارزیابی و برگزاری جلسات مصاحبه، 40 شرکت از میان آن ها پذیرفته شده اند. 

 حجت الاسلام ابوترابی فرد ضمن استقبال و قدردانی از عملکرد دست اندرکاران مرکز نوآوری کیش اظهار امیدواری کرد که استقرار این شرکت های دانش بنیان که با حساسیت و دقت نظر انتخاب شده اند موجب اعتلای مرکز نوآوری کیش گردد.

عکس و خبر / نوید ناصحی فر

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: