بازدید اعضای شورای شهر کیش از مرکز نوآوری کیش

بازدید اعضای شورای شهر کیش از مرکز نوآوری کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش روز دوشنبه 19 آبان 99 اعضای شورای شهر کیش از مرکز نوآوری کیش بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش و مدیر مرکز نوآوری کیش، محمد طاهری،  ایرج شرف زاده و محمد جاسم پور اعضای شورای شهر کیش، احسان سلیم پور رئیس دفتر موسسه علوم و فنون کیش در جزیره کیش، نوید ناصحی فر مدیر روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش و پرویز عطایی رئیس گروه های نوآوری حضور داشتند.

مدیر مرکز نوآوری کیش  به تفصیل فضاهای موجود در مرکز نوآوری کیش شامل فضای برگزاری رویداد، کافه نوآوری، کابین های مذاکره شرکت ها، فضاهای کار اشتراکی و دفاتر شرکت های دانش بنیان را معرفی کرد. وی در خصوص ساختمان مرکز نوآوری کیش عنوان کرد: برج ده طبقه مرکز نوآوری که پیش از این بدون هیچ عملکردی بلا استفاده بود به همت جناب آقای دکتر مظفری مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش تبدیل به مرکز نوآوری کیش شد؛ با این رویکرد که کل این ساختمان به شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و به  طور کلی حوزه نوآوری اختصاص یابد. بدین ترتیب هم برای این برج عملکردی تعیین شد و هم مرکز نوآوری در جزیره کیش ایجاد گردید.

توفیقی در خصوص شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نوآوری کیش گفت: خوشبختانه شرکت های مستقر طیف وسیعی از مهارت و دانش را در این مرکز متمرکز کرده و خواهند کرد. موقعیت جزیره کیش امتیازات و فرصت های فراوانی برای اقتصاد دریا و گردشگری دریایی فراهم آورده است و چندین شرکت در حال حاضر بر تولیدات در این زمینه تمرکز دارند. علاوه بر این شرکت های مستقر، در حوزه های اینترنت اشیا، نرم افزار، محیط زیست، ارزدیجیتال، حوزه های نفتی و صنعتی فعالیت دارند و مرکز نوآوری کیش به عنوان حلقه واسط دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و اصناف کیش به شناسایی و رفع نیازهای جزیره کیش به طور اخص خواهد پرداخت. وی در ادامه گفت: تاکنون بیش از 170 شرکت دانش بنیان درخواست استقرار در مرکز نوآوری کیش داشته‌اند که پس از ارزیابی و برگزاری جلسات مصاحبه، 42 شرکت از میان آن ها پذیرفته شده اند. 

لازم به توضیح است در ادامه از شرکت های مستقر در مرکز نوآوری کیش از جمله شرکت های دژافزارنت، بردهای هوشمند ایرانیان، قائم الکترونیک پرداز و دفاتر مراکز نوآوری دانشگاه های امیرکبیر و علم و صنعت نیز بازدید شد.

عکس و خبر / نوید ناصحی فر

 

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: