انتصاب سرپرست موسسه آموزشی علوم و فنون کیش

رحیم سرهنگی در حکمی رضا شکوهی را به سمت سرپرست و عضو هیئت مدیره (موظف) موسسه آموزشی علوم و فنون کیش منصوب کرد.
انتصاب سرپرست موسسه آموزشی علوم و فنون کیش

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش ، در حکم صادر شده از سوی رحیم سرهنگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به رضا شکوهی آمده است:

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت مغتنم و نعمت بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا نموده است، لذا نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان " سرپرست و عضو هیئت مدیره (موظف) موسسه آموزشی علوم و فنون کیش منصوب می‌شوید.

 انتظار می‌رود با بهره‌گیری از روحیه انقلابی و کار جهادی موارد ذیل را در اولویت‌ برنامه های آن موسسه قرار دهید:

بهره گیری از تمامی ظرفیت های سازمان و موسسه در راستای پیشبرد اهداف، به ویژه اتخاذ تدابیر لازم به منظور توسعه رشته‌ها و دوره‌های آموزشی ، ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده و دستیابی به بالاترین سطح آموزشی در میان رقبا و به کارگیری روش‌های نوین آموزش، ارتقا، نام تجاری بهینه‌سازی کمی و کیفی منابع انسانی و بازدهی و سودآوری مطلوب مجموعه.

در پایان، حدیث شریف سید و سالار شهیدان اباعبدالله (ع) را یاد آور می شوم که فرمودند: "بدانید نیازمندی های مردم به سوی شما از نعمت های الهی است؛ پس از این نعمت ها خسته نشوید". لذا امید است فرصت خدمتگزاری به کیشوندان عزیز را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: