دیدار آقای دکتر تهرانی مدیرعامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با اساتید و کارکنان شعبه رشت

نشست صمیمانه آقای دکتر تهرانی مدیرعامل موسسه کیش با اساتید شعبه رشت نوزدهم شهریور ماه برگزار گردید.
دیدار آقای دکتر تهرانی مدیرعامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با اساتید و کارکنان شعبه رشت

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش  آقای دکتر تهرانی مدیرعامل موسسه ضمن تشکر از زحمات اساتید و کارکنان شعبه رشت گفت : امروز با اقدامات انجام شده شاهد توسعه و ارتقاء جایگاه موسسه کیش در سطح کشور  هستیم که بدون شک اساتید موسسه در کسب این موفقیت نقش بسزایی را داشته اند .

ایشان به اقدامات توسعه محور انجام شده در استان گیلان اشاره کرد و افزود : پس از انعقاد تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان ، اقدامات لازم جهت اجرای طرح هردانش آموز ، یک مهارت در سطح استان گیلان در حال انجام بوده و به زودی شاهد اجرای این طرح بزرگ در استان خواهیم بود .

مدیرعامل موسسه کیش در ادامه به تشریح فعالیتهای صورت گرفته در حوزه توسعه شعب پرداخت و گفت : طی دوسال اخیر تعداد شعب از 64 مرکز به 120 مرکز افزایش یافته است . وی نظارت و ارتقاء سیستم آموزشی و کیفیت بخشی به آن را از مهمترین محورهای مورد نظر در کنار توسعه کمی عنوان کرد و گفت : در شش ماهه دوم سال 94 توسعه موسسه در سراسر کشور در اولویت بوده و در همین راستا نظارت بر عملکرد کلیه شعب  و کیفیت بخشی به نظام آموزشی طبق برنامه ریزی مصوب انجام خواهد شد .

آقای دکتر تهرانی در بخش دیگری از سخنان خود ، نکاتی را در خصوص اقدامات رفاهی و انگیزشی در حال اقدام بیان کرد و گفت : اولین تور آموزشی ویژه اساتید و زبان آموزان شعب در جزیره زیبای کیش در حال برگزاری بوده که این طرح با استقبال خانواده های زبان آموزان مواجه گردیده است . ایشان افزود : این برنامه با هدف ارتقاء خدمات آموزشی و تقویت مکالمه زبان آموزان همراه با برنامه های متنوع آموزشی و تفریحی برگزار و از هنگام عزیمت و تا زمان برگشت به فرودگاه تهران ، کلیه مکالمات به زبان انگلیسی می باشد .

در پایان جلسه آقای دکتر تهرانی در راستای اجرایی نمودن مصوبه هیأت مدیره موسسه مبنی بر ادامه فعالیت شعبه کیش با مشارکت بخش خصوصی ، ضمن معرفی آقای دکتر تاجیک به عنوان مدیر جدید شعبه ، اقدامات توسعه محور مورد نظر در خصوص توسعه شعبه رشت را عنوان نمودند .

در ادامه نیز اساتید شعبه  ضمن عرض تشکر از آقای دکتر تهرانی مدیر عامل موسسه بابت اقدامات صورت گرفته ، سئوالات خود را مطرح و آمادگی خود را جهت همکاری در پیشبرد اهداف موسسه اعلام نمودند.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: