راه اندازی آموزش آنلاین زبان موسسه علوم و فنون کیش

راه اندازی آموزش آنلاین زبان موسسه علوم و فنون کیش

به اطلاع زبان آموزان گرامی می‌رساند با توجه به تداوم شرایط بحرانی ناشی از همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت های آموزش حضوری، موسسه  علوم و فنون کیش تصمیم به راه اندازی سامانه آموزش آنلاین زبان گرفته است و این سامانه از روز شنبه 23 فرودین ماه آغاز به کار خواهد کرد.

در فاز اول، جلسات پایانی ترم آخر سال 98 توسط مدرسین دفتر مرکزی و مطابق برنامه زمانبندی شده زیر ارائه خواهد شد. در این فاز که از تاریخ 23 فروردین تا 4 اردیبهشت ادامه خواهد داشت کلاس های به جامانده از ترم گذشته به شکل متمرکز و در قالب وبینار ارائه می شود.

لازم به توضیح است این کلاس ها جایگزین کلاس های جبرانی شما نبوده و حضور در آنها کاملا اختیاری است. لذا این جلسات جبرانی برای شما نزد شعب موسسه محفوظ است.

زبان آموزان می توانند با مراجعه به پرتال موسسه به آدرس www.e.kish-ist.net با ورود از طریق کد زبان آموزی و رمز عبور، لینک ورود به کلاس را در صفحه خود مشاهده نموده و با کلیک بر روی آن وارد فضای کلاس شوند. زبان آموزانی که کد زبان آموزی و رمز عبور خود را در اختیار ندارند لازم است بر آیتم جهت یادآوری رمز عبور کلیک نموده و مشخصات خود را رهگیری نمایند.

برای آرامش خاطر زبان آموزانی که نتوانند به هر دلیلی در زمان مقرر در کلاس حضور داشته باشند، این جلسات به صورت ضبط شده در اختیار شعب موسسه قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است دستور العمل آموزش آنلاین زبان موسسه در قالب pdf، با کلیک بر اینجا و راهنمای ویدئویی شرکت در کلاس های آنلاین موسسه با کلیک بر اینجا قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است جهت استفاده بهتر از خدمات آموزش آنلاین زبانِ موسسه علوم و فنون کیش کلیه عزیزان می توانند در کانال پشتیبانی تلگرام عضو شوند.

https://t.me/kishLms

همچنین شما عزیزان می‌توانید در صورت وجود پرسش‌های جدید به آیدی پشتیبان آموزش آنلاین در تلگرام پیام دهید و یا در ساعات اداری با شماره 41592222 واحد ارتباط با مشتریان تماس بگیرید.

https://t.me/kish_support

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: