در مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش برگزار شد.

مراسم بزرگداشت سی و دومین سالگرد تأسیس مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.
در مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش در مراسمی که در محل ساختمان دفتر مرکزی و با حضور جمعی از همکاران این مجموعه برگزار شد، مسعود توفیقی مدیرعامل مؤسسه علوم و فنون کیش ضمن تبریک سی و دومین سالگرد تأسیس مؤسسه به همکاران، اساتید و زبان آموزان با اشاره به وضعیت پرچالش فعلی گفت: مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش در سال 99 با بزرگترین چالش خود یعنی ادامه رسالت آموزشی در فضای قرنطینه ناشی از ویروس کرونا و محدودیت برگزاری کلاس های حضوری روبرو بود. در این راستا ورود به دنیای آموزش های مجازی امری اجتناب ناپذیر بود. بستر سازی سخت افزاری، نرم افزاری، آموزش اساتید، همگام سازی متد آموزشی، آموزش زبان آموزان و در نهایت مهاجرت به پلتفرم آموزش آنلاین جز  با همیاری و همکاری تمامی دست اندرکاران و فداکاری پرسنل آموزش و ادارات در روزهای تعطیل ناشی از ترس ابتلا به کرونا امکان پذیر نبود. از طرفی همزمان با این تحولات افتتاح مرکز نوآوری جزیره کیش که قدم بزرگی در زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق بود، دستاورد بزرگی برای مجموعه علوم و فنون کیش به ارمغان آورد. برگزاری رویدادهای بزرگی مانند احصاء نیازهای فناورانه مناطق آزاد تجاری و ویژه و اقتصادی بصورت آنلاین و وبینارها تخصصی از دستاوردهای این مرکز نوپا به حساب می آید.

 

در ادامه مسعود توفیقی افزود: تجربه ی آموزش آنلاین با اینکه در فضای اجباری قرنطینه شکل گرفت اما شروعی برای توسعه آموزش ها بر پایه تکنولوژی ارتباطی می باشد. باید بپذیریم پیشرفت تکنولوژی منتظر نمی ماند و در این راه هر مجموعه ای همگام تر با تکنولوژی روز دنیا پیش برود می تواند قدم مهمی در ارائه هرچه بهتر خدمات بردارد.

وی افزود: شرایط ناشی از انتشار ویروس کرونا به ما نشان داد فناوری اطلاعات می تواند نقش فزاینده ای در بهینه کردن آموزش داشته باشد و افراد بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی از خدمات آموزشی گسترده تری بهره بگیرند.

در انتها مسعود توفیقی از شعب، پرسنل و اساتیدی که در یکسال گذشته با تمامی توان در مسیر پیشرفت و با وجود تحمل سختی های فراوان همراه شدند، تشکر کرد و همچنین برای زبان آموزان آرزوی سلامتی و بهروزی نمود.

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

  • نیلوفر جمشیدی سپاس از تمامی زحمات

  • وکیلی رویکرد موسسه در خصوص تقویت حوزه آموزش آنلاین و برگزاری وبینار های متفاوت به دلیل شرایط حاکم در جامعه ناشی از شیوع بیماری تجربه ارزنده ای می باشد.

  • صالحی 👏👏👏 به امید شرایط بهتر

  • اکبر عالی بود

  • افشین سامعی متشکرم از زحمات شما

  • علیرضا رئوف باسلام و خسته نباشید مثل همیشه عالی و هدفمند و موفق

  • اسماعیل زاده باتشکر از تلاش مدیریت فوق العاده موسسه و همکاران گرامی

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: