بازدید سرپرست معاونت گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از مرکز نوآوری کیش

بازدید سرپرست معاونت گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از مرکز نوآوری کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش روز چهارشنبه 23 مهرماه 1399 محمدعلی وکیلی سرپرست معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و خسرو نشان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از مرکز نوآوری کیش بازدید به عمل آوردند.

در این جلسه مسعود توفیقی مدیرعامل و عضوهیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش، ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های مرکز نوآوری کیش از آغاز تاکنون خاطر نشان کرد مرکز نوآوری کیش به عنوان حلقه اتصال مراکز نوآوری دانشگاهی، شرکت‌های دانش بنیان و سایر اصناف با هدف هم افزایی سعی در رفع نیازهای جزیره زیبای کیش دارد. وی در ادامه گفت: تاکنون بیش از 170 شرکت دانش بنیان درخواست استقرار در مرکز نوآوری کیش داشته‌اند که پس از ارزیابی و برگزاری جلسات مصاحبه، 40 شرکت از میان آن ها پذیرفته شده اند. 

لازم به ذکر است در این نشست در خصوص ظرفیت های مرکز نوآوری کیش جهت اجرای پایلوت پروژه های کاربردی در حوزه های فرهنگی و گردشگری در جزیره کیش و توسعه آن در کشور گفتگو و تبادل نظر شد.گفتنی است در این دیدار از فضای برگزاری رویداد، فضای کار اشتراکی، دفاتر شتابدهنده ها و شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نوآوری کیش بازدید شد.

عکس و خبر / نوید ناصحی فر

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: