بازدید دکتر بهروز بادکو معاون جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی فناوری  و هیات همراه از مرکز نوآوری کیش و فرهنگسرای مرکزی کیش

بازدید دکتر بهروز بادکو معاون جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی فناوری  و هیات همراه از مرکز نوآوری کیش و فرهنگسرای مرکزی کیش

 به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش روز سه شنبه 21 مرداد ماه 99 دکتر بهروز بادکو معاون جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و هیات همراه از مرکز نوآوری کیش  بازدید کرد. در این بازدید که با همراهی احسان سلیم پور رئیس دفتر موسسه علوم و فنون کیش در جزیره کیش، نوید ناصحی فر مدیر روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش و پرویز عطایی رئیس گروه های نوآوری انجام شد بخش‌های مختلف مرکز نوآوری از جمله فضای برگزاری رویداد، فضای کار اشتراکی، فضای اختصاص یافته به شرکت های دانش بنیان و غیره معرفی گردید.

همچنین در پایان این بازدید جلسه ای با حضور دکتر مسعود توفیقی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش و مدیر مرکز نوآوری کیش  به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه دکتر توفیقی با تبیین اهمیت اقتصاد دریا و نقش مرکز نوآوری کیش در جذب شرکت‌های فعال در این حوزه عنوان کرد: برخورداری جزیره زیبای کیش از پتانسیل‌های دریایی ضرورت توجه به گردشگری آبی و دریایی را دوصد چندان کرده است. خوشبختانه رویداد تفریحات و بازی های دریایی که به همت موسسه علوم و فنون کیش برگزار شد ایده های جالب توجهی در این حوزه جذب نمود و اجرایی کردن این ایده ها و تنوع بخشیدن به تفریحات دریایی حائز اهمیت است.

بهروز بادکو ضمن اشاره به پتانسیل های موجود در جهاد دانشگاهی از جمله پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و مجتمع های تحقیقاتی از هم افزایی واحدهای فناور جهاد دانشگاهی و مرکز نوآوری کیش با محوریت موضوعات مورد اهمیت برای جزیره کیش  استقبال کرد. وی در ادامه استفاده از ظرفیت‌های پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی را جهت راه اندازی فرهنگسرای مرکزی کیش راهگشا دانست.

 

عکس / نوید ناصحی فر

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: