بازدید جناب آقای آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز نوآوری جزیره کیش

بازدید جناب آقای آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز نوآوری جزیره کیش
بازدید جناب آقای آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز نوآوری جزیره کیش

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش ، محمدجواد آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات روز پنجشنبه 6 خردادماه سال 1400 در نشست شورای فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد کیش که  در مرکز همایش‌های بین‌المللی این منطقه آزاد برگزار شد، اظهار داشت: توسعه کیش از بعد زیرساختی بسیار مطلوب است و افتتاح سه سامانه در حوزه فناوری اطلاعات و خدماتی که از این سامانه‌ها حاصل می‌شود نشانه موفقیت کیش می‌باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان پس از این نشست از مجموعه‌های تله کیش و مرکز نوآوری بازدید کرد و با شرایط فعالیت شرکت‌های دانش بنیان، کارآفرینان و صاحبان استارت آپ‌ها در کیش آشنا شد.

مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش و مدیر مرکز نوآوری کیش در این بازدید با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۳ نفر به صورت مستقیم و 600 نفر به صورت غیر مستقیم در 51 شرکت دانش بنیان و هفت استارتاپ این مرکز مشغول بکار هستند.

مسعود توفیقی افزود: با حمایت های این مرکز سه شرکت دانش بنیاد به میزان 720 میلیارد ریال از تسهیلات بانکی استفاده کرده اند و سایر شرکت ها نیز در صورت اعلام نیاز می توانند از این خدمت به عنوان یک پشتوانه مالی در توسعه فعالیت های خود استفاده کنند.

وی استارتاپ ماهی جزیره فعال در عرصه بسته بندی و ارسال ماهی به نقاط مختلف کشور، پلت فرم جزیر 360 فعال در معرفی پتانسیل های گردشگری جزیره کیش، پلت فرم رنتیفا فعال در عرصه کرایه خودرو به مسافران بدون حضور صاحب خودرو از جمله شرکت های دانش بنیان موفق در جزیره است.

توفیقی یادآور شد: مرکز نو آوری کیش با توجه به رسالت خود در اقتصاد دریا محور و توسعه اقتصاد سواحل و جزایر کشور میزبان و پذیرای شرکت های دانش بنیانی است که بتوانند در این حوزه مدل کسب و کار مدون و کاربردی را ارایه بکنند.

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: