محوریت هوشمندسازی جزیره کیش در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش

 محوریت هوشمندسازی جزیره کیش در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش روز چهارشنبه 23 مهرماه 99 جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش با ارائه موسسه علوم و فنون کیش در خصوص هوشمندسازی جزیره زیبای کیش برگزار شد.

در این نشست غلامحسین مظفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هوشمندسازی جزیره کیش را یکی از پراهمیت ترین اقدامات پیش روی سازمان عنوان کرد.

مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش و مدیر مرکز نوآوری کیش در خصوص هوشمند سازی جزیره کیش گفت: از سال گذشته مرکز نوآوری کیش با هدف تبدیل جزیره کیش به زیست‌بوم نوآوری و شهر هوشمند و فناور راه اندازی شد. در این مدت تلاش‌های قابل توجهی در خصوص شکل گیری اضلاع موثر در هوشمندسازی کیش صورت گرفته است.

گفتنی است مسعود مظلوم عضو هیات علمی دانشگاه آمستردام هلند دارای تجاربی ارزنده در حیطه هوش مصنوعی مهمان این نشست بود. وی در این جلسه مطالبی در خصوص شهرهوشمند به طور اعم و تجارب هوشمندسازی در هلند به طور اخص ارائه داد. مظلوم یکی از مهمترین اهداف ترویج مفهوم شهر هوشمند را بالا بردن سرعت عنوان کرد و افزود هوش مصنوعی با هدف فراهم آوردن محیطی سالم در خدمت انسان است. وی در ادامه در خصوص آنالیز محتوا توسط هوش مصنوعی، الگوریتم‌های هوشمند فین تک، هوش مصنوعی در دنیای مالی، مدیریت دیتا و به کارگیری هوشمند مصنوعی در راستای رونق گردشگری صحبت نمود و تاکید کرد هوشمند سازی جزیره کیش در دنیای امروز امری حیاتی و ضروری است.

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: