نشست هماهنگی برگزاری دوره های آموزش فرهنگ کیشوندی به صورت مجازی

نشست هماهنگی برگزاری دوره های آموزش فرهنگ کیشوندی به صورت مجازی

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش روز سه شنبه مورخ 13 خرداد ماه 1399 اولین نشست برگزاری مجازی دوره های آموزش فرهنگ کیشوندی  با حضور سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، مسعود توفیقی مدیرعامل و عضوهیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش، ملک بهمن شیردل مدیرامور اجتماعی سازمان، احسان سلیم پور رئیس دفتر موسسه علوم و فنون کیش و بهمن خانی رئیس اداره نظارت بر مراکز آموزشی منطقه آزاد کیش برگزار شد. 

در این نشست دکتر توفیقی ظرفیت ها و امکانات موسسه علوم و فنون کیش در برگزاری دوره های آموزشی به صورت مجازی بیان نمود. همچنین دکتر پورعلی ضمن اشاره به سابقه دوره های آموزشی فرهنگ کیشوندی در 5 سال گذشته و اضطرار و شرایط پیش آمده به علت شیوع ویروس کرونا، بر ضرورت بازنگری و به روزرسانی محتوای دوره های فرهنگ کیشوندی و استفاده از ظرفیت‌های موسسه علوم و فنون کیش برای اجرای دوره ها به صورت مجازی اشاره و تاکید کرد.

بر این اساس با لحاظ تمهدیدات لازم از قبیل تشکیل گروه آموزش فرهنگ کیشوندی، بازنگری محتوا و تدوین نظام جامع آموزش فرهنگ کیشوندی این دوره ها از تیرماه سال 99 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: