امضای قرار داد استقرار مرکز نوآوری دانشگاه امیرکبیر در مرکز نوآوری کیش

امضای قرار داد استقرار مرکز نوآوری دانشگاه امیرکبیر در مرکز نوآوری کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم وفنون کیش روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۹ ، قرار داد استقرار مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مرکز نوآوری کیش توسط مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش و سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش امضا شد. 

در این نشست دکتر مظفری با بازدید از ساختمان دانشگاه امیر کبیر واقع در برج صدف از نرخ گذاری زمین جهت واگذاری به دانشگاه های مستقر در جزیره کیش بر اساس ضوابط و چهارچوب‌های قانونی خبر داد و گفت: حمایت از دانشگاه ها و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در جزیره کیش از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد کیش می‌باشد که  این مهم در دستور کار این سازمان قرار گرفته است. وی همچنین افزود استقرار دانشگاه‌ها در جزیره کیش یکی از مزیت‌های بارز این منطقه است.

دکتر توفیقی در خصوص نقش مرکزنوآوری کیش در جزیره کیش گفت: فعالیت‌های متمرکز در مرکزنوآوری کیش با محوریت محصولات فن آوری در حوزه دریا، ساحل، تفریحات دریایی، گردشگری دریایی و غیره می تواند به طور تخصصی انجام گیرد و برای جزیره کیش، مفید فایده گردد.

سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارکان قابل توجه در شهر هوشمند را مدیریت انرژی، خانه هوشمند و روشنایی شهر هوشمند بر شمرد و عنوان کرد: با کاهش حداقل ۱۵ درصدی هزینه آب و برق در منطقه آزاد کیش می‌توانیم هزینه مصرف انرژی را مدیریت کنیم و این منطقه بهترین پایلوت برای سرزمین اصلی و کشورهای همجوار است. 

در پایان این بازدید با حضور غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، داریوش سلیمی مشاور مدیرعامل در حوزه فناوری، مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش و سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر قرار داد همکاری و استقرار مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مرکز نوآوری کیش به امضا رسید.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: