برگزاری دومین همایش کارشناسان آموزشی شعب تهران در سال جاری

برگزاری دومین همایش کارشناسان آموزشی شعب تهران در سال جاری

     به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، دومین همایش آموزشی کارشناسان تهران در سال جاری، روز شنبه مورخ 23 شهریورماه 98 با حضور کارشناسان آموزش دفتر مرکزی و کارشناسان شعب تهران برگزار شد.

در بخش اول این نشست، سپیده پایان کارشناس آموزش با خیر مقدم به کارشناسان شعب جهت گرفتن بازخورد از اجرای آزمون‌های پایان مقطع KET  و PET ، کارشناسان را در سه گروه قرار داد تا ابتدا در گروه‌ها و سپس به صورت جمعی مراحل مختلف آزمون شفاهی KET و PET مرور شده و از برگزاری یکسان این آزمون‌های شفاهی در کلیه شعب اطمینان حاصل شود. همچنین وی در ادامه فرم‌های Grid Evaluation جدید کلاس‌های نوجوانان را ارائه دادند که در آن نمره دهی جلسه به جلسه (هر جلسه 0-2 نمره)  و اهمیت کنترل برگه‌های اختصاص نمره کلاسی توسط کارشناسان، در طول ترم و تاکید بر به کارگیری این جداول ازسوی مدرسین مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

پس از پذیرایی، مژگان امیرفروغی بسته جدید FCE  کتاب Ready for First  را به کارشناسان ارائه داده و مروری به این دوره آزمون محور داشت. سپس سارا آرتین مهر سری دوم آزمون‌های نوجوانان (Version B( را  ارائه کرده و از کارشناسان دعوت نمود تا با خواندن و بازبینی آزمون‌ها در اصلاح آن‌ها همکاری نمایند.

در ادامه بسته جدید IELTS با استفاده از کتاب‌های Mindset for IELTS و بسته جدید دوره گفتگوی موضوعی (Speaking Course) توسط سپیده پایان ارائه شد و درباره تقاضای بازار در خصوص برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌هایی با محوریت مهارت Speaking  بحث شد. سپس مهتاب غیایی درباره دوره‌های تربیت مدرس و کارگاه‌های آنلاین برگزار شده  اطلاعات لازم را ارائه نمود و پاسخگوی سوالات کارشناسان در این خصوص بود..

در پایان این همایش علی امینی رئیس اداره آموزش، نکاتی اداری و آموزشی از وظایف کارشناسان را متذکر شد و به پرسش و پاسخ در این خصوص پرداخت.

لازم به ذکر است کلیه کارشناسان حاضر فایل های تهیه شده و Powerpoint  جلسه را دریافت نمودند و از ایشان خواسته شد تا بحث‌های آموزشی مطرح شده را در جلسه به اطلاع مدرسین خود برسانند و گزارش آن را به اداره آموزش ارسال نمایند.

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: