مرکز نوآوری کیش میزبان نشست هم اندیشی راه اندازی مرکز مطالعات محیط زیست جزیره کیش

مرکز نوآوری کیش میزبان نشست هم اندیشی راه اندازی مرکز مطالعات محیط زیست جزیره کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش روز پنجشنبه 24 مهرماه 99 جلسه هم اندیشی راه اندازی مرکز آموزش و مطالعات محیط زیست جزیره کیش در مرکز نوآوری کیش برگزار شد.

این نشست با حضور  مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش و مدیر مرکز نوآوری کیش، مصطفی خانزادی معاون سابق عمران و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش، داریوش سلیمی مشاور مدیرعامل سازمان در حوزه فناوری، مریم محمدی رئیس اداره محیط زیست سازمان منطقه آزاد کیش، مرتضی باقری سرپرست پردیس کیش دانشگاه علم و صنعت و هیات همراه، احسان سلیم پور رئیس دفتر موسسه علوم و فنون کیش در جزیره کیش، نوید ناصحی فر مدیر روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش و پرویز عطایی رئیس گروه های نوآوری  برگزار شد.

در این جلسه متخصصین دانشگاه علم و صنعت با معرفی خود به بیان ایده ها و برنامه هایی که جزیره کیش می تواند با راه اندازی  مرکز آموزش و مطالعات محیط زیست از آن بهره مند شود پرداختند. موضوعات مرتبط با حمل و نقل، ترافیک، انرژی‌های نو، حفاظت از محیط زیست و سواحل دریایی، شناسایی و رفع آلودگی‌های دریایی محوریت موضوعات مطروحه در این نشست بود.

لازم به توضیح است در حاشیه این نشست مرتضی باقری و هیات همراه از بخش های مختلف مرکز نوآوری کیش شامل فضای برگزاری رویداد، فضای کار اشتراکی، کافه نوآوری و فضای کاری اختصاص یافته به دانشگاه علم و صنعت در مرکز نوآوری کیش بازدید به عمل آوردند.

لازم به توضیح است مرداد ماه 99 دانشگاه علم و صنعت طی مذاکره و سپس عقد قرارداد، در مرکز نوآوری کیش استقرار یافته و محمد جواد سالاری به نمایندگی از دانشگاه، مدیریت اجرایی این فضای کاری را بر عهده خواهد داشت.

عکس و خبر / نوید ناصحی فر

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: