بازدید معاونین فناوری پارک‎های علم و فناوری کشور از مرکز نوآوری جزیره کیش

دکتر رضایی‎فر مدیرکل محترم پشتیبانی امور فناوری و نوآوری معاونت فناوری و نوآوری به همراه معاونین فناوری پارک‎های علم و فناوری کشور از مرکز نوآوری جزیره کیش بازدید کردند.
بازدید معاونین فناوری پارک‎های علم و فناوری کشور از مرکز نوآوری جزیره کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش؛ روز سه شنبه مورخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ دکتر رضایی‎فر مدیرکل محترم پشتیبانی امور فناوری و نوآوری معاونت فناوری و نوآوری  به همراه معاونین فناوری پارک های علم و فناوری کشور از مرکز نوآوری جزیره کیش بازدید کردند. در این بازدید که با حضور سیامک بائی مدیر برنامهریزی و توسعه موسسه آموزشی علوم و فنون کیش و شرکتهای دانشبنیان مستقر در این مرکز صورت گرفت، ضمن معرفی و ارائه محصولات توسط چند شرکت مستقر در مرکز نوآوری کیش حاضرین از تمامی امکانات و فضای کار اشتراکی این مرکز بازدید نمودند.

دکتر رضایی‎فر ضمن خرسندی از فعالیت های این مرکز، نسبت به همکاری و مساعدت لازم در خصوص ارتقا امکانات و تسهیلات مرکز نوآوری برای شرکت‌های مستقر در مرکز نوآوری و همکاری‌های همه‌جانبه پارک‌های کشور با این مرکز قول مساعد داد.

مرکزنوآوری جزیره کیش از سال ۱۳۹۸ کار خود را آغاز کرد و هم اکنون با استقرار حدود ۵۰ شرکت دانش بنیان و استارت آپ به یکی از مهمترین مراکز فناوری جزیره زیبای کیش تبدیل شده است.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: