نوزدهمین نشست کارآفرینی در مرکز نوآوری کیش برگزار شد

جلسه نوزدهم نشست کارآفرینی در تاریخ ۲۵ آبان ماه در مرکز نوآوری کیش برگزار گردید
نوزدهمین نشست کارآفرینی در مرکز نوآوری کیش برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، جلسه نوزدهم نشست کارآفرینی در تاریخ ۲۵ آبان ماه در مرکز نوآوری کیش برگزار گردید.این رویداد که با حمایت «آکادمی یادگیری فن آفرین »و با حضور فعالین و علاقه مندان حوزه کارآفرینی و اکوسیستم استارتاپی ،سه شنبه های هر هفته با عنوان «در مسیر کارآفرینی»برگزار میگردد،در این هفته مهمانان ویژه ای نیز داشت.

در این جلسه که با راهبری مهندس امیرمیثم گیاهی برگزار می گردد با تشریح وظایف کلیدی مدیر ارشد در هر کسب وکار آغاز شد .در این رویداد آقای دکتر توفیقی مدیر عامل موسسه علوم و فنون و مرکز نوآوری کیش سخرانی نمودند و ضمن قدردانی از حضار و علاقه مندان به کارآفرینی در حوزه کسب وکارهای نوین و آینده رمزارز ها و بلاکچین نکاتی را بیان نمودند .آقای حسین مزروعی مدیر عامل آواگیمز در زمینه اهمیت تیم سازی در تیم های استارتاپی به بیان تجربیات خود در این حوزه پرداختند.آقای دکتر محمد مهدی قائمی نیا که دکترای سیاستگذاری تکنولوژی از دانشگاه صنعتی دلفت هلند دارا می باشند،نکاتی در حوزه مدیریت کسب و کار و نوآوری بیان نمودند.

یکی دیگر از مهمانان ویژه این نشست،آقای علی صدوق مالک هتل دریایی ترنج که از کارآفرینان سرشناس جزیره کیش می باشند به بیان تجربیات خود و دغدغه های یک کارآفرین پرداخته که یک کارآفرین در همه جا و هر زمان خود را وقف کسب و کار نموده و از آن لذت می برد.

آقای محمد علی میرزا بابایی که از متخصصین حوزه مالکیت فکری می باشند در باب اهمیت و تاثیر ثبت مالکیت فکری ایده ها و اختراعات در کسب وکارها،نکاتی را بیان نمودند.

آقای امیر غیاثی فر متخصص حوزه پرسونال برند به بیان تاثیر برند کارفرمایی در جذب و استخدام پرسنل پرداختند.

مهمانانی همچون آقای احسان سلیم پور مدیر پشتیبانی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ،مهندس سوداگران مدیر IT و فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد کیش،آقای مهندس فرخیان از شرکت دانش بنیان پالکو نیز حضور داشتند.

این سلسله نشست ها با رویکرد پرسش و پاسخ و به صورت تعاملی و با اشتراک گذاری تجربیات ، سه شنبه هر هفته ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مرکز نوآوری کیش برگزار خواهد شد .

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: