دریافت نماد اعتماد الکترونیکی توسط مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش

دریافت نماد اعتماد الکترونیکی توسط مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)
دریافت نماد اعتماد الکترونیکی توسط مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایـجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می بـاشد طبق مطالعات انجام شده تائید کسب و کار اینترنتی توسط یك موسسه و مركز ثالث، بیشترین تاثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به کسب و کار اینترنتی را دارد.
نماد اعتماد الکترونیکی یک نشان دولتی است که صرفاً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، صادر شده و به کسب و کارهای اینترنتی با هدف ساماندهی، احراز هويت و صلاحيت آنها اعطا مي‌گردد. هدف از اعطاي نماد اعتماد الكترونيكي، اعتماد‌سازي و رسميت‌دهي به فعاليت کسب و کار‌های اینترنتی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگيري از آسيب‌هاي احتمالي در ابعاد مختلف اعم از امنيتي،‌ اجتماعي، فرهنگي و اقتصادی است.

مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش در راستای جلب رضایت و احترام به حقوق زبان آموزان موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیکی شد. در حال حاضر این نماد معتبر در وبسایت مؤسسه درج شده است تا پاسخگوی اعتماد مراجعین محترم و صیانت از حقوق مصرف کننده باشد.

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: