برای نخستین بار فستیوال ورزش‌های الکترونیک در کیش برگزار می شود

فستیوال ورزش‌های الکترونیک با هدف ارتقاء سطح فعالیت های بدنی و ذهنی در قالب "گیمینگ" برای نخستین بار در جزیره کیش برگزار خواهد شد
برای نخستین بار فستیوال ورزش‌های الکترونیک در کیش برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش با اشاره به این که مهر امسال برای نخستین بار فستیوال ورزش‌های الکترونیک در جزیره کیش برگزار می شود، گفت: این فستیوال از نهم تا 12 مهر امسال با 5 بازی" کال آو تیوتی، کلاش رویال، فیفا21، بیو بی جی، فوتبال 2021"  برگزار خواهد شد.

توفیقی "گیمینگ" را به عنوان یکی از ورزش های شناخته شده در جهان عنوان کرد و افزود: بازیکن ها در فرآیند بازی "گیمینگ" فعالیت های بدنی و ذهنی دارند.

به گفته توفیقی همانطور که شطرنج یک بازی و ورزش محسوب می شود و دارای مسابقات جهانی است؛ گیمینگ هم در این زمینه به عنوان ورزش‌های الکترونیک در سطح جهان شناخته شده است.

وی اظهار داشت: ورزش‌های الکترونیک؛ بازی‌هایی هستند که انواع کنترل‌ها و روش‌های آنلاین به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

مدیرعامل موسسه آموزش علوم و فنون کیش با بیان این که برای نخستین بار فستیوال ورزش‌های الکترونیک در کیش به صورت داخلی و در قالب 5 بازی برگزار می شود، افزود: با توجه به این که بازی از طریق گوشی شرکت کنندگان در این فستیوال برگزار خواهد شد در بخش آنلاین و در بستر  اینترنت هیچ محدودیتی وجود ندارد.

مسعود توفیقی برگزار کنندگان این رویداد را "آکادمی ورزش‌های الکترونیک پردیتور و با همت و همکاری شتاب دهنده گذر، موسسه ورزش و تفریحات سالم، سازمان منطقه آزاد و مرکز نوآوری علوم و فنون کیش عنوان کرد و افزود: این فستیوال در قالب 5 بازی و در دو بخش موبایلی و کنسولی با حضور "بازیکنان ایرانی از سراسر کشور در رشته‌ های انتخابی، برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است فستیوال ورزش‌های الکترونیک برپایه رشته‌های شناخته شده‌ در دو بخش کنسولی و گوشی هوشمند که حس رقابتی بیشتری در آن‌ها وجود دارد متمرکز شده است و هدف از انتخاب آن پوشش جامعه‌ بزرگی از گیمرها و ایجاد حس شیرین هیجان و رقابت و  سبب گسترش دنیای ورزش‌های الکترونیک در ایران با حضور بازیکنان با استعداد است.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: