برگزاری سومین جلسه هیات امنای مرکز نوآوری کیش

برگزاری سومین جلسه هیات امنای مرکز نوآوری کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش، روز یکشنبه مورخ 18 آبان 99 سومین جلسه هیات امنای مرکز نوآوری کیش به صورت آنلاین برگزار شد.

این نشست آنلاین با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس هیات امنای مرکز نوآوری کیش، مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش، مدیر مرکز نوآوری کیش و دبیر هیات امنای مرکز نوآوری کیش، علی مقدس زاده معاون عمرانی و زیربنایی ، داریوش سلیمی دستیار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه علم و فناوری، علی سلک غفاری رئیس دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین المللی کیش، فرساد نوری زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران پردیس بین المللی کیش به عنوان اعضای هیات امنای مرکز نوآوری کیش و احسان سلیم پور رئیس دفتر موسسه علوم و فنون کیش در جزیره کیش، نوید ناصحی فر مدیر روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش و پرویز عطایی رئیس گروه های نوآوری  برگزار شد.

در این جلسه مدیر مرکز نوآوری کیش گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده در مرکز نوآوری کیش در یک ماه گذشته ارائه داد. مسعود توفیقی در این گزارش گفت: طی ماه های گذشته بازدیدهای متعددی از دانشگاه ها، مجلس شورای اسلامی و سایر نهادهای تاثیرگذار کشور از مرکز نوآوری کیش به عمل آمده که این نشان از اهمیت نقش این مرکز در آینده جزیره زیبای کیش دارد. بازدید سرپرست معاونت گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، رئیس فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی، بازدید حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد، بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مرکز نوآوری کیش از جمله این بازدید ها بوده است. همچنین در دوماه گذشته جلسات هم اندیشی با دانشگاه های علم و صنعت، بهشتی و تربیت مدرس را نیز داشته ایم. انعقاد قرارداد بهره برداری از فرهنگسرای مرکزی کیش جهت استقرار فناوری‌های نرم و صنایع خلاق فرهنگی توسط جهاد دانشگاهی کشور و انعقاد تفاهم نامه با انجمن فولاد ایران نیز در دو ماه اخیر انجام گرفته است.

توفیقی در ادامه در خصوص رویدادهای پیش روی مرکز نوآوری کیش گفت: در نظر داریم سه رویداد در ماه های آتی با جدیت پیگیری شود. رویداد هوشمندسازی جزیره کیش، رویداد احصای نیازهای فناورانه با تاکید بر اقتصاد مبتنی بر دریا و رویداد اجرای مزرعه عمودی در راستای استفاده بهینه از اضافه آب مصرفی در ساختمان های چند طبقه از جمله  این رویدادها می باشند.

وی در ادامه افزود: روند جذب و استقرار شرکت های دانش بنیان نیز همچنان ادامه دارد و تا کنون 42 شرکت در مرکز نوآوری کیش استقرار یافته اند. مدیر مرکز نوآوری کیش در ادامه در خصوص تشکیل کارگروه رفع موانع شرکت های دانش بنیان و خلاق در منطقه آزاد کیش، راه اندازی شتابدهنده به ویژه در حوزه صنایع دریایی جهت تمرکز بر ایده های این حوزه و به تولید رساندن آن ها، تجهیز کافه نوآوری طرح ها و برنامه های موجود را ارائه نمود و در اعضای هیات امنا در خصوص موارد به گفتگو پرداختند.

لازم به توضیح است در پایان این جلسه آنلاین مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار امیدواری کرد مرکز نوآوری کیش به عنوان حلقه اتصال دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و اصناف کیش نوید بخش اتفاقات اثربخشی در مسیر توسعه جزیره کیش باشد.

 

عکس و خبر / نوید ناصحی فر

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: