دومین سمیتئاتر مدیریت حرفه ای و خدمات در هتلداری در جزیره کیش.

سمیتئاتر مدیریت حرفه ای و خدمات در هتلداری برای دومین بار در جزیره کیش برگزار شد.
دومین سمیتئاتر مدیریت حرفه ای و خدمات در هتلداری در جزیره کیش.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، در راستای بالا بردن کیفیت یاد گیری در آموزش در حوزه خدمات گردشگری، برای نخستین بار در کشور اولین سمیتئاتر حرفه ای خدمات هتلداری در تاریخ دوم خرداد در کیش برگزار شد. به دلیل استقبال گسترده شرکت کنندگان، دومین سمیتئاتر هتلداری با حضور هنرمندان حرفه ای تئاتر و تلویزیون از ساعت 9 تا 14 روز شنبه 7 مرداد در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار گردید.

 

در این اقدام دانش و مهارت های نوین هتلداری توسط اساتید برجسته به صورت کاملا کاربردی به همراه گروهی از بازیگران حرفه ای تئاتر  برای مدیران، مدیران داخلی، سرپرستان، کارکنان هتل ها و مراکز اقامتی کیش و علاقمندان صنعت هتلداری کشور، اجرا و نمایش داده شد.

 

سمیتئاتر آموزشی روشی کاربردی است که محتوای آن بر مبنای پژوهش و مشاوره تدوین شده و برای درک بهتر در مخاطب به وسیله تئاتر نمایش داده می شود.یکی از اهداف مهم در خلق و ابداع ایده سمیتئاتر، ایجاد “جذابیت و اثر بخشی در امر آموزش” است. برای نخستین بار در ایران این روش در راستای بالا بردن کیفیت یادگیری در آموزش اصول و روش های پیشرفته هتلداری از تلفیق دانش تئوری و تجربی و نمایشی ایجاد شده است. در برگزاری این دوره اساتید به صورت کاربردی و به همراه گروهی از بازیگران حرفه ای تئاتر دانش و مهارت های نوین را به شرکت کنندگان آموزش دادند.

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: