بیست و یکمین نشست کارآفرینی مرکز نوآوری کیش با تاکید بر «کیش،بهشت کارآفرینان»

بیست و یکمین نشست کارآفرینی مرکز نوآوری کیش با حضور دکتر ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد
بیست و یکمین نشست کارآفرینی مرکز نوآوری کیش با تاکید بر  «کیش،بهشت کارآفرینان»

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، نشست های تعاملی در مسیر کارآفرینی در تاریخ ۹ آذر ماه  باحمایت «شتابدهنده رادمان کیش » و با حضور فعالین و علاقه مندان حوزه کارآفرینی و اکوسیستم استارتاپی برگزار گردید. این رویداد که با راهبری مهندس امیرمیثم گیاهی سه شنبه هر هفته در مرکز نوآوری کیش دایر می گردد، با حضور دکتر ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مهمان ویژه ، برگزارشد .
موضوع اصلی این جلسه ایده یابی در کارآفرینی بود که توسط راهبر نشست بیان گردید. در این مراسم دکترتوفیقی رئیس مرکز نوآوری کیش به موضوع جذابیت های کیش به عنوان بهشت کارآفرینان پرداختند.
 دکتر هاشمی در زمینه عصر انقلاب اطلاعات و تاثیر آن در زندگی و کسب و کار نکات ارزشمندی را بیان نمودند.ایشان نیز به بیان تجربیات شخصی خود در حوزه کارآفرینی و تاکید بر حفظ تیم و تاثیر آن در پیشبرد یک کسب وکار پرداختند.
دکتر شریفان مدیر مرکز نوآوری بانک رفاه که به عنوان یکی دیگر از مهمان ویژه در این رویداد حضور داشتند ،در زمینه توسعه فرهنگ کارآفرینی و حمایت های خود از طرح های استارتاپی توضیحاتی بیان نمودند .
دکتر قائمی نیا متخصص در حوزه نوآوری،نکاتی را در باب تحول دیجیتال و تغییر پارادایم در عصر حاضر بیان نموده و تعدادی از فناوری های عصر دیجیتال را تشریح نمودند.
آقای مهندس سوداگران مدیر فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد کیش به اهمیت حضور تیم های نوآورانه و چگونگی توسعه کیش به عنوان شهر هوشمند پرداختند.
آقای مهندس رمش مدیر عامل توسعه منابع و املاک مهام به روش های نوین تامین منابع جهت پروژه های املاک پرداختند و آمادگی خود را جهت همکاری و مشارکت در پروژه های عمرانی از طریق تامین منابع از محل پروژه، اعلام نمودند. همچنین آقای مهندس ورد مدیر عامل صندوق پژوهش اصفهان به تشریح خدمات خود جهت تامین منابع ازطریق سرمایه گذاری خطر پذیر ویژه استارتاپ ها پرداخته و  یکی از تیم های تحت سرمایه گذاری این صندوق به نام ifund را به عنوان یک پلتفرم تامین مالی جمعی، معرفی نمودند. مهندس گیاهی با مطرح نمودن تلاش در جهت اجرای درست ایده به جای تمرکز صرف بر ایده یابی، قدم سریع برداشتن در فضای کسب و کار امروز را بسیار مهم و کارساز دانستند.
در این نشست مهمانان تاثیرگذاری همچون مهندس علی صدوق مالک و مدیر هتل ترنج کیش،خانم شریفیان مدیر آکادمی یادگیری فن آفرین، مهندس غیاثوند مدیر عامل شرکت توسعه و عمران  مکران ،مهندس عادل سهرابی مدیر عامل گارانتی آروند،و همچنین آقایان مهندس عباس اربابی، مهندس پرویز عطائی رئیس گروه های تخصصی و نوآوری مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، مهندس محمدرضا کاظمی، مهندس مجتبی نعمتی حضور داشته که گرما بخش این نشست تخصصی در حوزه کارآفرینی بودند که به حتم باعث افزایش انگیزه فعالین اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی می گردد.
این سلسله نشست ها، با رویکرد پرسش و پاسخ و به صورت تعاملی و با اشتراک گذاری تجربیات ، سه شنبه هر هفته ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مرکز نوآوری کیش برگزار خواهد شد .

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: