بازدید استاندار هرمزگان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از مرکز نوآوری کیش

بازدید استاندار هرمزگان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از مرکز نوآوری کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش روز پنجشنبه 20 شهریور ماه 99 فریدون همتی استاندار هرمزگان و غلامحسین مظفری  رییس هیات مدیره و مدیرعامل  سازمان منطقه آزاد کیش از مرکز نوآوری کیش بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که پس از افتتاحیه ویدئو کنفرانسی رییس جمهور از مرکز نوآوری کیش انجام شد مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش و مدیر مرکز نوآوری کیش، امین محمودی نیا مدیرمالی و اداری موسسه علوم و فنون کیش، اعضای هیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش ، احسان سلیم پور رئیس دفتر موسسه علوم و فنون کیش در جزیره کیش، نوید ناصحی فر مدیر روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش، پرویز عطایی رئیس گروه های نوآوری و سایر معاونین و مدیران حضور داشتند.

مسعود توفیقی فضاهای طراحی شده مرکز نوآوری کیش از جمله فضای کار اشتراکی و  فضای برگزاری رویداد شامل کابین های مذاکره، فضای پرزنتیشن، کافه نوآوری و سالن همایش را به تفصیل معرفی کرد. همچنین در ادامه از فضای استقرار شتابدهنده ها، صندوق های پژوهش و فناوری و شرکت های دانش بنیان بازدید شد و به طور مشخص با شرکت بازو صنعت هوشمند و شرکت تجدید بنا و توسعه کیش در خصوص کسب و کار و ایده های ایشان گفتگو گردید. لازم به توضیح است در حال حاضر بیش از 35 شرکت دانش بنیان در مرکز نوآوری کیش استقرار یافته اند و بیش از 167 درخواست در حال بررسی است.

گفتنی است مرکز نوآوری کیش با مدیریت موسسه علوم و فنون کیش به عنوان بازوی آموزشی، پژوهشی و فناوری سازمان منطقه آزاد کیش در راستای رفع نیازهای جزیره کیش و به عنوان حلقه اتصال نوآوران، کارآفرینان، صنعتگران و دانشگاهیان شکل گرفته است و صبح امروز توسط رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به طور رسمی افتتاح گردید.

 

عکس / نوید ناصحی فر

 

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: