رونمایی از شش محصول در سومین اجلاس سراسری موسسه آموزشی علوم و فنون کیش

سومین اجلاس سراسری مدیران شعب و کارشناسان موسسه آموزشی علوم و فنون کیش مقارن با ششمین روز از دهه مبارک فجر برگزار گردید.
رونمایی از شش محصول در سومین اجلاس سراسری موسسه آموزشی علوم و فنون کیش

 به گزارش سرویس بازار ایسنا، در اجلاس سراسری مدیران شعب و کارشناسان موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، که از ساعت 8 الی 16:30 هفدهم بهمن ماه در محل سالن همایش های نیروگاه طرشت (برق آلستوم) برگزار شد، مسئولین وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و آقای دکتر علی‌اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

در این رویداد از شش اثر شامل سایت جدید موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، قلم سخنگوی کیش و سند راهبردی این موسسه به همراه سه اپلیکیشن موبایل شامل کیش‌گرام، کیش ویندوز و کیش Apps رونمایی شد.

در این اجلاس که در جهت نیل به اهداف متعالی آموزش کشور و در راستای هماهنگی بیشتر شعب برگزار شد، دکتر تهرانی مدیرعامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، دریافت تاییدیه عملکرد با بالاترین امتیاز را از اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به همه مدیران این موسسه تبریک گفت. 

همچنین در این اجلاس که با استقبال گسترده اساتید، مدیران شعب و کارشناسان شعب موسسه در سراسر کشور همراه بود، از خدمات ارزنده آموزشی  اساتید برتر تقدیر شد.

در این مراسم تمبر یادگاری موسسه که به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد تاسیس موسسه آموزشی علوم و فنون کیش توسط شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران چاپ گردیده به نمایش درآمد.

رونمایی

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: