امضای تفاهم‌نامه همکاری موسسه علوم و فنون کیش و شورای اسلامی استان تهران

امضای تفاهم‌نامه همکاری موسسه علوم و فنون کیش و شورای اسلامی استان تهران

به گزارش روابط عمومی مؤسسه علوم و فنون کیش روز یکشنبه ۱۶ شهریورماه ۹۹ تفاهم‌نامه همکاری موسسه علوم و فنون کیش و شورای اسلامی استان تهران امضا شد.

این نشست با حضور مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش و مدیر مرکز نوآوری کیش، الهام فخاری رئیس شورای اسلامی استان تهران و عضو شورای اسلامی شهر تهران، امین محمودی‌نیا عضو هیات مدیره و مدیر مالی و اداری موسسه علوم و فنون کیش، کیومرث بشیریه مدیرکل اداری و اجرایی شورای اسلامی استان تهران و رامین آقارضی رئیس اداره امور قراردادهای موسسه علوم و فنون کیش انجام شد.

مسعود توفیقی با بیان اینکه موسسه علوم و فنون کیش وابسته به منطقه آزاد کیش است گفت: ماموریت و رسالت عمده موسسه عمدتا در ۳محور متمرکز است. نخستین محور، آموزش زبان‌های خارجی است که در حال حاضر برند آموزش زبان کیش در خانواده های ایرانی نامی آشناست. در حال حاضر در بیش از ۱۶ استان کشور آموزشگاه داریم. در تهران ۴۶ شعبه فعال داریم و زبان‌هایی مانند آلمانی، ترکی، استانبولی و حتی روسی را گسترش داده ایم. همچنین آموزش کوتاه مدت، فنی حرفه ای، آموزش های کسب و کار و غیره را هم در مجموعه داریم. علاوه بر حوزه آموزش، تهیه طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی منطقه آزاد کیش را برعهده دارد. هم‌اکنون بیش از ۱۶ طرح سفارشی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و غیره را در حال انعقاد داریم.

توفیقی در ادامه افزود: ماموریت سوم موسسه علون و فنون کیش در ۲ سال اخیر، استقرار تیم جدید مدیریتی در منطقه آزاد کیش در بخش فناوری و نوآوری است. این موسسه در واقع بهره بردار مرکز نوآوری کیش هستیم. تاکنون ۳۵ شرکت داش بنیان در این مرکز مستقر شده اند و تعداد دیگری نیز در صف و در حال پذیرش هستند. به علاوه در حوزه تجاری سازی فناوری اقدامات مختلفی را انجام داده ایم و رصد این حوزه و انجام کارهای مرتبط به آن است.

الهام فخاری با اشاره به اینکه در مذاکرات اولیه همکاری مثبت و سازنده‌ای را در قالب تفاهم‌نامه ای با مجموعه آموزشی و پژوهشی معتبر و با سابقه موسسه آموزشی علوم و فنون کیش برقرار کردیم، گفت: کار شوراهای فرادست از جمله شوراهای استان ها از همین نوع است ،کاری است از جنس نظارت، هماهنگی و از این ره بهره‌برداری بیشتر و بهتر از سرمایه‌هایی که وجود دارد.

وی در ادامه افزود: به نوعی شبکه‌کردن نهادها، ساختار‌ها و ظرفیت‌های موجود در کنار تخصص این مجموعه، فرصت ارزشمندی است تا از این ظرفیت بتوان به بهترین شکل برای اعضای شوراهای شهری و روستایی استفاده کرد.

فخاری اظهار امیدواری کرد تا در سطح استان تهران بتوان ظرفیت و فرصت مناسبی را در سال پایانی شورای پنجم ایجاد کرد و توضیح داد: این کار می تواند نوعی ریل‌گذاری سودمند و موثر برای سال‌های آینده با ایجاد تداوم همکاری های بین نهادی و همچنین توان افزایی دبیرخانه های شوراهای میانی ما که شامل شوراهای بخش، شوراهای شهرستان و شوراهای استان باشد.

فخاری خاطرنشان کرد: ما فرصت آموختن را فرصت طلایی و کلیدی برای کشور و نسل خود می دانیم که همراهی و حضور این موسسه به عنوان یکی از این فرصت ها، مغتنم و کلیدی است.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

  • قاسمی شعبه اسنارا به نام خدا این تفاهم بین شورای شهر تهران با موسسه علوم و فنون کیش آن اشالله سر آغاز بلند آوازه هردو طرف خواهد شدضمنا امیداست به لطف یزدان یکتا این دستاورد ارزشمند استمرار یابد به کل کشور عزیزمان ایران اسلامان.،،، انشالله به امید آنروز باتشکر

  • مدیر سامانه با سلام احترام، سپاس فراوان از ثبت دیدگاه حضرتعالی، موفق و موید باشید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: