دریافت نشان و استاندارد بین المللی از اتحادیه اروپا توسط موسسه آموزشی علوم و فنون کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش در دوازدهمین اجلاس زنجیره موفقیت سازمانی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش موفق به کسب استاندارد و جایزه بین المللی ( FCS ) انتخاب نخست دانش آموختگان در حوزه آموزش از سوی اتحادیه اروپا و دریافت نشان زرین معتبرترین سازمان سرآمد در حوزه خدمات آموزشی گردید.
دریافت نشان و استاندارد بین المللی از اتحادیه اروپا توسط موسسه آموزشی علوم و فنون کیش

دریافت نشان و استاندارد بین المللی از اتحادیه اروپا توسط موسسه آموزشی علوم و فنون کیش

جناب آقای دکتر حسینعلی تقی تهرانی ، مدیر عامل موسسه ضمن اعلام این خبر افزود: دوازدهمین اجلاس زنجیره موفقیت سازمانی  با حضور مقامات، مدیرعامل شرکت های نمونه و کارشناسان برتر صنعت، اقتصاد و تجارت کشور با رویکرد بزرگترین گردهمایی شرکتهای پیشرو و سرآمد ایران در روز چهارشنبه مورخ بیست و پنجم شهریور ماه در مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیبما برگزار شد.

وی گفت: این اجلاس با حمایت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، وزارت راه و شهرسازی ، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران ، مرکز آمار ایران ، شورای توسعه تعاون و دبیرخانه مدیریت سازمانهای موفق ایران برگزار گردید .

مدیر عامل محترم موسسه گفت:هر ساله قریب به 1000 شرکت تولیدی و خدماتی در حوزه های مختلف مورد ارزیابی دبیر خانه این اجلاس قرار گرفته و در نهایت 30 موسسه و شرکت جهت دریافت نشان های بین المللی و ملی برگزیده می گردند.

آقای دکتر تهرانی در خصوص نحوه انتخاب این موسسه به عنوان برترین موسسه آموزشی در ایران گفت : با توجه به اقدامات صورت گرفته در طی یک سال اخیر و تغییرات ایجاد شده در روش های آموزش طبق استاندارهای بین المللی ، ارتباط مستمر با مخاطبین اعم از مدرسین،زبان آموزان و پاسخگویی سریع به انتقادات و پیشنهادات ، تعامل با دستگاههای اجرایی مختلف ،نظارت مستمر بر کلیه شعب تحت پوشش و نظر به مطالعات و ارزیابی های برون سازمانی و نظر سنجی های عمومی که بر مبنای شاخصهای ارزیابی مرکز استاندارددهای بین المللی  (USAS) اتحادیه اروپا انجام گردیده این موسسه موفق به دریافت این دو افتخار گردید .

گفتنی است موسسه آموزشی علوم و فنون کیش تنها موسسه ای است که در حوزه آموزش ، موفق به کسب امتیازات لازم برای دریافت این افتخارات گردیده است .

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: