برگزاری مراسم تجلیل از دکتر مصطفی خانزادی به مناسبت ارتقای درجه علمی

این مراسم به همت مؤسسه آموزشی علم و فنون کیش و با هدف تجلیل از معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.
برگزاری مراسم تجلیل از دکتر مصطفی خانزادی به مناسبت ارتقای درجه علمی

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، روز چهارشنبه مورخ 27 آذرماه 98 مراسم بزرگداشت دکتر مصطفی خانزادی به مناسبت نائل شدن به درجه "استاد تمام" در مرکز نوآوری کیش برگزار گردید.

در این مراسم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امامان جمعه جزیره کیش، معاونت های سازمان، مدیران و سایر همکاران حضور داشتند. اشاره به فضایل اخلاقی، توانمندی علمی، روحیه پژوهشگری و ارتباطات مثال زدنی دکتر خانزادی محوریت سخنرانی ها بود.

دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته پژوهش گفت: ویژگی های اخلاقی و خصوصیات برجسته پروفسور خانزادی برای همه ما آشکار است و نائل شدن به این درجه علمی وظیفه و مسئولیت وی را در قبال سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه علم و صنعت در این شرایط خاص و ویژه کشور سنگین تر می کند.

دکتر امین محمودی نیا معاون مالی و اداری و عضو هیات مدیره موسسه آموزشی علوم و فنون کیش به نیابت از دکتر مسعود توفیقی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه، ضمن تبریک به دکتر خانزادی گفت ارتقای ایشان به مرتبه استاد تمامی موجب خرسندی و بالندگی ما و جامعه علمی می باشد و از خداوند منان تندرستی، شادکامی و توفیق روز افزون ایشان را خواستارم.

 وی در ادامه با تبریک هفته پژوهش اظهار داشت: پژوهش يكي از اساسي‌ترين نيازهای نيل به پيشرفت و توسعة همه جانبة هر كشوری است و قدرت و استقلال هر كشوري بر پایه پژوهش و توليد علم استوار است و اندیشه، سطح فعاليت‌هاي پژوهشي و نو آوری يكي از شاخص‌هاي اصلي توسعه و پيشرفت محسوب مي‌شود. یکی از اهداف مهم سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه پژوهش و تولید علم، راه اندازی مرکز نو آوری کیش بوده است که این اقدام مهم حاصل تلاش های دکتر مظفری و همکارانشان است و امیدواریم مؤسسه علوم و فنون کیش به عنوان بازوی علمی، آموزشی و پژوهشی سازمان با همیاری همگی عزیزان نقش خود را در پیشرفت روزافزون مرکز نوآوری کیش به نحو احسن ایفا نماید.

دکتر امیری پژوهشگر موسسه آموزشی علوم و فنون کیش نیز در این آیین با برشمردن خصوصیات فردی مصطفی خانزادی و با بیان این که در یک سال گذشته شش طرح در سازمان منطقه آزاد کیش تعریف شده است و پروژه زیست محیطی یکی از مهمترین این طرح ها است از حمایت های دکتر خانزادی قدردانی نمود.

دکتر مصطفی خانزادی با بیان اینکه هر کس علم بیشتری دارد مسئولیت و تواضع بیشتری خواهد داشت افزود: امروز در هر جایگاه علمی و سازمانی که هستم خود را مدیون هموطنانم و با تمام توان در راستای خدمت به این مردم و کشور تلاش خواهم کرد.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: