ارزش گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش برای اولین بار از زمان تاسیس

ارزش گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش برای اولین بار از زمان تاسیس

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش ارزش گذاری برند این موسسه برای اولین بار از زمان تاسیس آن انجام شد.

مسعود توفیقی مدیرعامل و عضوهیات مدیره موسسه در این خصوص گفت: امروزه برند بخشی از سرمایه و ثروت یک بنگاه اقتصادی به‌ شمار می‌آید و کنترل آن جزء فعالیت‌های استراتژیک سازمانی می‌باشد. ارزش‌گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش با بیش از ۳۰ سال سابقه در حوزه آموزش زبان‌های خارجی با بیش از ۱۳۰ شعبه در سراسر کشور و همچنین به عنوان بازوی آموزشی، پژوهشی و فناوری سازمان منطقه آزاد کیش امری اجتناب ناپذیر بوده و سمت و سوی مدیریت بازاریابی و برندینگ موسسه را هدفمندتر خواهد کرد وی در ادامه افزود: برند موسسه علوم و فنون کیش مهمترین سهم در ثروت و اقتصاد این بنگاه اقتصادی داشته و ارزش گذاری آن نوید تحولات و ارزش آفرینی های نوینی را به این مجموعه آموزشی، پژوهشی و فناور می‌دهد.

توفیقی همچنین این نوید را داد که موسسه علوم و فنون کیش با توجه به تجارب و توانمندی‌های کسب کرده در حوزه افزایش سرمایه، شناسایی دارایی معنوی و ارزش‌گذاری برند اعلام آمادگی می‌نماید تا آن را در اختیار سایر فعالان اقتصادی جزیره کیش قرار دهد.

محمد ثاقب فرد مدیر امور مجامع و حسابرسی سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص ارزش گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش گفت: این اقدام که تراز موسسه را ارتقا داده است در سطح موسسات آموزشی کشور یک رخداد کم نظیر و در سطح شرکت ها و موسسات مناطق آزاد بی نظیر است. وی در ادامه اظهار امیدواری  موسسه علوم و فنون کیش با توجه به توانمندی ها و تجارب کسب کرده در این حوزه و  حوزه افزایش سرمایه را در قالب یک بسته آن در اختیار سایر شرکت ها و فعالان اقتصادی جزیره کیش قرار دهد.

امین محمودی نیا  عضو هیات مدیره و مدیر مالی و اداری موسسه علوم وفنون کیش در خصوص ارزش‌گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش گفت: در دنیای امروز هرچه برندها سنجش پذیرتر شوند شرکت ها نیز با رقابت بیشتر بر ارزش آن می افزایند. ارزش برند وسیله ای برای افزایش منابع مالی، قیمت گذاری برند و نرخ اعطای جواز نمایندگی سهام می باشد. وی در ادامه افزود: سند ارزش گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش با اتکا بر اصول و روش های علمی و بررسی و تحلیل انبوه داده ها و رعایت استانداردهای فنی، حسابداری و سرمایه گذاری تدوین گردیده و به تایید کارشناسان رسمی دادگستری رسیده است.

محمودی نیا در خصوص فرآیند صورت گرفته در ارزش گذاری برند موسسه علوم و فنون کیش گفت: با توجه به بلوغ فرآیندی، مدل کسب و کار و جایگاه موسسه در بازار، به منظور برآورد ارزش برند آن با همکاری یک شرکت دانش بنیان مسلط بر این حوزه از روش اینتربرند استفاده شد و مراحل آن با ترکیب روش های مالی، تحلیل کارشناسی و تحقیقات میدانی انجام گرفته و اهم گام های اجرا شده در این روش عبارتند از:

۱-بخش بندی کانال‌های درآمدی با توجه به بازارهایی که موسسه در آن ها فعال است و پیشبینی روند بازار در سال های آتی

۲-محاسبه ارزش افزوده اقتصادی استفاده از اطلاعات گزارش حسابرسی و صورت های مالی

۳-شناسایی نقش برند در خریداری و انتخاب شدن برند از طریق محاسبه شاخص نقش برند با استفاده از پرسشنامه آنلاین

۴-محاسبه شاخص قدرت برند 

۵-تنزیل عواید آتی برند با استفاده از مدل رشد گوردن و در نهایت محاسبه ارزش برند

لازم به توضیح است مدیریت موسسه علوم و فنون کیش در خصوص فرآیند ارزش گذاری برند و اقدامات صورت گرفته از محمد ثاقب فرد مدیر امور مجامع و حسابرسی سازمان منطقه آزاد کیش و عباس وکیلی رئیس اداره مالی موسسه علوم و فنون کیش تشکر و قدردانی کرد.

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: