مرکز نوآوری کیش در دومین نمایشگاه فناوری در کیش KITEX

مرکز نوآوری کیش با 14 شرکت دانش بنیان در دومین نمایشگاه فناوری KITEX شرکت کرد.
مرکز نوآوری کیش در دومین نمایشگاه فناوری در کیش KITEX

 به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، دومین نمایشگاه فناوری در جزیره کیش با حضور شرکت های فعال در این حوزه روز دوشنبه 19 اردیبهشت در محل برگزاری نماشگاه های جزیره کیش شروع به فعالیت نمود.

آیین افتتاحیه نمایشگاه در سالن همایش های خلیج فارس برگزار شد. در این مراسم مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به محورهای تحقق شهر هوشمند، شهروند هوشمند را نخستين پیش‌نیاز و مهم‌ترین مؤلفه رسيدن به حکمرانی هوشمند عنوان کرد و افزود: هوشمند سازي و ارتقای مطلوب فضاي مجازي در دنيای امروز بدون شهروند هوشمند غیرممکن است و این موضوعی است که آگاهی بخشی و افزایش سواد دیجیتال امور مردم و حتی مسئولین را به همگان یادآور می شود.

در ادامه مهدی کشاورز به همراه رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل و محمدرضا نظری سرپرست مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش با افتتاح نمایشگاه کیتکس از غرفه مرکز نوآوری بازدید کرد. در این بازدید ایشان از نزدیک با دستاوردهای شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها و شتابدهنده های مستقر در این مرکز آشنا شد. همچنین پرویز عطایی رئیس گروه های تخصصی و نوآوری مرکز نوآوری کیش به معرفی فعالیت های این مرکز پرداخت.

در این نمایشگاه کارگاه های مختلفی در حوزه فناوری برگزار شد که اولین کارگاه را مرکز‎نوآوری کیش  تحت عنوان " تجاری‎سازی فناوری‎های پیشرفته " توسط دکتر محمدرضا نظری سرپرست مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش برگزار شد و مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

کارگاه های دیگری با عناوین "پیشگیری اجتماعی در حوزه استارت آپ" و " پرسونال برندینگ " نیز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز برگزار شد.

نمایشگاه فناوری KITEX تا روز پنجشنبه 22 اردیبهشت ادامه داشت.

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: