گزارش اولیه طرح رزمایش همدلی در جزیره کیش توسط موسسه علوم و فنون کیش

گزارش اولیه طرح رزمایش همدلی در جزیره کیش توسط موسسه علوم و فنون کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش روز چهارشنبه مورخ 10 اردیبهشت ماه 99 گزارش اولیه طرح  رزمایش همدلی  جزیره کیش با محوریت جمع آوری و تحلیل اطلاعات افراد آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا توسط تیم اجرایی موسسه علوم و فنون کیش ارائه گردید.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش ، دکتر سعید پورعلی معاونت محترم فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و سایر مدیران و کارشناسان سازمان و مرتبط با طرح مذکور برگزار شد.

در این نشست گزارش کاملی از اقدامات و اطلاعات جمع آوری شده تاکنون توسط نمایندگان موسسه علوم و فنون کیش ارائه گردید و مقرر شد فاز دوم طرح ( شناسایی افرادی که از شیوع کرونا با مشکل مواجه شده اند ) از همین روز آغاز گردد. ضمنا قرار شد تا پس از جمع آوری داده ها نرم افزار تحت وب با دسترسی های مختلف تهیه و در اختیار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گیرد.

لازم به توضیح است این  طرح می کوشد تا با شناخت جامعه آماری و تحلیل داده های حاصله، مساعدت های بسزائی را در رفع محرومیت ها و زدودن آثار سوء اقتصادی و اجتماعی ایام مبارزه با بیماری کرونا به منصه ظهور رساند.

 

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: