نشست هماهنگی همکاری آموزشی موسسه علوم و فنون کیش با مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

نشست هماهنگی همکاری آموزشی موسسه علوم و فنون کیش با مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش روز یکشنبه ۱۹ مرداد ماه ۹۹، نشست دو جانبه در خصوص همکاری موسسه علوم و فنون کیش و مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

این نشست با حضور مسعود توفیقی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش، امیر عباس پرکنی رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، علی قنادان معاونت آموزشی این مرکز، محمدعلی جلایر مدیریت کار و خدمات اشتغال کیش و سایر معاونین برگزار شد.

هدف از برگزاری این جلسه تعامل در خصوص برگزاری دوره های آموزش ایمنی و حفاظت فنی برای کارگران، کارآموزان، کارفرمایان و پیمانکاران در جزیره زیبای کیش به همت موسسه علوم و فنون کیش بوده است. شایان ذکر است گذراندن این دوره ها از الزامات قانونی است و در راستای کاهش حوادث کارگری، کاهش خسارت‌های مالی ناشی از حوادث و افزایش بهره وری و صیانت نیروی انسانی و منابع مادی کشور می باشد.

در این نشست دکتر توفیقی با معرفی موسسه علوم و فنون کیش و مرکز نوآوری کیش، ماموریت های آموزشی، پژوهشی، نوآوری و فناوری موسسه را تشریح کرد. وی در ادامه به طور مشخص آموزش‌های کیشوندی، املاک و اصناف و سایر دوره های تخصصی برگزار شده توسط موسسه علوم و فنون کیش را نام برد و در ادامه افزود: آموزش‌های مورد نیاز در زمینه های ایمنی کارفرمایان، کارگران و کارآموزان با توجه به ضرورت موضوع لازم است تا جز خدمات آموزشی موسسه قرار گیرد.

مهندس پرکنی با بیان اینکه مرکز تحقیقات با چهار حوزه تخصصی از قبیل برنامه ریزی و سیاست گذاری حوزه ایمنی و بهداشت کار، ایمن سازی محیط، سالم سازی محیط کار، سیاست گذاری و اجرای آموزش ایمنی راه اندازی شده است افزود امروز مجموعه های کارگری و کارفرمایی با هم افزایی می‌توانند موضوع آموزش را به مقصد برسانند چرا که بخش آموزش مغفول مانده و امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. 

وی همچنین از برگزاری این دوره ها توسط موسسه علوم و فنون کیش استقبال کرد و علاوه بر آن تحقیقات در خصوص بهداشت کار و استانداردهای ایمنی در منطقه آزاد کیش با همکاری موسسه علوم و فنون کیش را قابل توجه دانست.

دکتر جلایر گفت جای آموزش هایی از این قبیل در جزیره کیش خالی است و موسسه علوم و فنون کیش به عنوان بازوی آموزشی و پژوهشی سازمان منطقه آزاد کیش می تواند خلا این حوزه آموزشی را برطرف نماید. 

بر این اساس مقرر شد تفاهم نامه همکاری میان طرفین به امضا برسد تا به طور مشخص دوره‌های فوق الذکر توسط موسسه علوم و فنون کیش و با لحاظ استانداردهای مورد تایید مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه با ارائه گواهی معتبر برگزار گردد.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: