آیین تجلیل از برند‌های محبوب و کار آفرینان کیش

مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش موفق به دریافت تندیس برند محبوب سال 1400 در حوزه ی صنعت آموزش شد.
آیین تجلیل از برند‌های محبوب و کار آفرینان کیش

 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، نخستین جشنواره و همایش تجلیل از برند‌های محبوب و کارآفرینان در حوزه کسب و کار با محوریت "مزایای به کار گیری ارتباط صحیح با مشتری، بررسی جایگاه اخلاق در فعالیت‌های تولیدی – خدماتی بنگاه‌های تجاری اقتصادی، راه کار‌های افزایش سهم بازار، مسئولیت پذیری اجتماعی، نهادینه سازی مفهوم رضایتمندی مشتری" عصر پنجشنبه ۲۶ اسفند در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد.

 

محمدرضا نظری مدیر عامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش در خصوص رفتار شناسی و رضایتمندی مشتری، اظهار داشت: یکی از اصطلاحات اشتباه در جامعه "مشتری بالقوه" است در صورتی که اگر فرایند مشتری طی نشود، مخاطب محسوب می‌شود.

نظری در ادامه افزود: اگر موفق نشدیم مخاطب خود را به مشتری تبدیل کنیم باید مجموعه "مستعد و مبلغین" خود را به صد برسانیم از این رو برای این که مشتریان خود را افزایش دهیم باید نسبت به بازاریابی، بازارداری و بازار کاهی بدون این که آسیبی به برند وارد شود اقدام کنیم.

وی مشتری مداری را به عنوان زیرساخت‌هایی معرفی کرد که مشتری به درخواست‌های منطقی خود می‌رسد و جلب رضایتمندی با تامین نیاز‌های مشتری تحقق می‌یابد.

شایان ذکر است در آیین تجلیل از برند‌های محبوب و کار آفرینان در حوزه‌های کسب و کار‌های جزیره کیش، مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش موفق به دریافت تندیس برند محبوب سال 1400 در صنعت آموزش کشور شد.

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: