دیدار مدیران شرکت های دانش بنیان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

نخستین نشست دکتر جعفر آهنگران با نمایندگان شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نو آوری جزیره، به منظور بررسی مسائل و چالش های آنها برگزار شد.
دیدار مدیران شرکت های دانش بنیان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

 

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، نخستین نشست دکتر جعفر آهنگران با نمایندگان شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز نو آوری جزیره، به منظور بررسی مسائل و چالش های آنها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این جلسه با حضور دکتر جعفر آهنگران مدیرعامل این سازمان، مسعود توفیقی مدیر عامل موسسه علوم و فنون و رئیس مرکز نوآوری کیش همچنین نمایندگان 4 شرکت دانش بنیان و خلاق مرکز نوآوری برپا شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای جلسه توفیقی رئیس مرکز نوآوری کیش ضمن قدردانی از مدیرعامل سازمان برای ایجاد فرصتی برای شرکت های دانش بنیان و ارتباط مستقیم آنها با مجموعه سازمان، به معرفی چند نمونه از شرکت های مستقر در برج نوآوری پرداخت و نقش و اهمیت پشتیبانی سازمان منطقه آزاد در توسعه اکو سیستم نوآوری جزیره کیش را تشریح کرد.

گفتنی است مدیران شتاب دهنده ویکست و ادونچرز موسسه فرهنگی و هنری رسانه سیمای ایران که به تازگی در مرکز نوآوری مستقر شده اند و به زودی فعالیت های توسعه ای در حوزه اکو سیستم کیش را آغاز خواهند کرد، همچنین نمایندگان شرکت دانش بنیان اسپید مارین کیش برای رفع چالش ها، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت الکترونیک چابک گرایان برای معرفی پلت فرم رنتیفا و طرح مشکلات خود و شرکت امن نرم افزار نهان بین نیز به منظور تشریح نوعی برنامه امنیت سایبری، طرح پیشنهادات و مشکلات خود در این نشست حضور داشتند.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: