بازدید سعید محمد از مرکز نوآوری جزیره کیش

دکتر سعید محمد مشاور محترم رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – اقتصادی از مرکز نوآوری جزیره کیش بازدید کرد.
بازدید سعید محمد از مرکز نوآوری جزیره کیش

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، سعید محمد مشاور محترم رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری اقتصادی به همراه جمالی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری مناطق آزاد، جعفر آهنگران مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، آخوندی معاونت توسعه مدیریت منطقه آزاد کیش، پورعلی معاونت فرهنگی منطقه آزاد کیش، همتی سرپرست معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش از برج نوآوری جزیره کیش روز سه شنبه مورخ 4 آبان ماه 1400 بازدید کرد.

در این بازدید ابتدا مسعود توفیقی مدیرعامل مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش و مدیر مرکز نوآوری جزیره کیش ضمن خوش آمدگویی، مرکز نوآوری جزیره کیش را معرفی و اطلاعاتی در خصوص شکل گیری و وضعیت کنونی این مجموعه را از سال 1398 تا کنون ارائه کرد.

در ادامه آمار و اطلاعات کاملی در خصوص وضعیت شرکت های دانش بنیان و خلاق و استارت آپ های مستقر در مرکز نوآوری و مرکز فناوری های نرم و صنایع خلاق مستقر در فرهنگسرای مرکزی کیش ارائه شد. 

بعد از توضیحات عضو هیئت مدیره موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، شرکت های دانش بنیان و خلاق فعالیت ها و دستاوردهای خود را معرفی نمودند.

مؤسسه رسانه سیمای ایرانیان به مدیریت دکتر حسین خسروی، شرکت امن افزار نهان در حوزه امنیت سایبری، شرکت تجدید بنا توسعه کیش در حوزه توسعه شهری، شرکت چابک گرایان پلتفرم استارت آپی رنتیفا، شرکت فناور آرمان آرای کیش از جمله شرکت های دانش بنیان و استارت آپی مرکز نوآوری بودند که در این مراسم به معرفی فعالیت های خود پرداختند.

در ادامه سرکار خانم زند مدیر آموزش پژوهشکده رویان کیش توضیحاتی در خصوص دوره های گردشگری آموزش EDU-Turism و نقش و اهمیت آن ارائه نمودند.

همچنین سامان مقدم یکی از فعالان در حوزه صنعت کشتیرانی از پروژه ساخت قایق کاماتارا ( قایق ساخته شده از آلومینیوم) رونمایی و نمونه اولیه را نمایش دادند. دکتر شعبانی فعال در حوزه کشت و بافت گیاهی نمونه هایی از گیفت های گیاهی را ارائه دادند.

در پایان این بازدید سعید محمد ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای مرکز نوآوری جزیره کیش قول مساعد جهت حمایت همه جانبه از این مجموعه و رفع موانع و مشکلات پیش رو داد و اضافه کرد شورایعالی مناطق آزاد تجاری اقتصادی حامی این مرکز خواهد بود.

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: