بیستم شهریورماه افتتاح مرکز نوآوری کیش توسط رییس جمهور محترم

 بیستم شهریورماه افتتاح مرکز نوآوری کیش توسط رییس جمهور محترم

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش، مرکز نوآوری کیش روز پنجشنبه 20 شهریور 99،  همزمان با افتتاح توسط رییس جمهور محترم از طریق ویدئوکنفرانس و با هدف ایجاد زیست بوم نوآوری در جزیره کیش فعالیت خود را بطور رسمی آغاز خواهد کرد.

لازم به توضیح است مرکز نوآوری کیش با مدیریت دکتر مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش در راستای توسعه اقتصاد دانش بنیان با محوریت حوزه های مرتبط با دریا و حمایت نوآوران و فناوران راه اندازی شده است. این مرکز محلی برای استقرار شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها، شتابدهنده ها و صندوق های پژوهش و فناری  است و هدف آن فراهم کردن بستری مناسب برای اجرایی نمودن ایده های این گروه های خلاق و رفع نیازی از جزیره کیش به طور اخص و اجرایی شدن طرح های نوآورانه در کشور به طور اعم است.

مسعود توفیقی در خصوص روند استقرار شرکت های دانش بنیان در مرکز نوآوری کیش گفت: در حال حاضر بیش از ۳۴ شرکت دانش بنیان در این مرکز استقرار یافته‌اند و این در حالی است که بیش از ۱۶۷ درخواست استقرار در حال بررسی است. مدیر مرکز نوآوری کیش در ادامه افزود این استقبال ناشی از ظرفیت‌های بسیار خوب منطقه آزاد کیش برای توسعه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و فناور، به عنوان یک مدل منحصر به‌فرد توسعه در جنوب کشور است.

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: