افزایش سرمایه موسسه علوم و فنون کیش وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش

افزایش سرمایه موسسه علوم و فنون کیش وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش، افزایش سرمایه این موسسه با بیش از ۳۰ سال سابقه در حوزه آموزش زبان‌های خارجی و با بیش از ۱۳۰ شعبه در سراسر کشور و همچنین به عنوان بازوی آموزشی، پژوهشی و فناوری سازمان منطقه آزاد کیش، با هدف اصلاح ساختار مالی و در نتیجه افزایش سرمایه برنامه‌ریزی شده محقق شد.

مسعود توفیقی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش در این خصوص گفت: نقش محوری سرمایه در دنیای تجارت امروز بر هیچ کسی پوشیده نیست و یکی از مهمترین ملزومات هر فعالیت اقتصادی فراهم کردن منابع مالی مورد نیاز بوده و شناسایی راه های مختلف تامین مالی و بهره گیری از ابزارهای مناسب مالی، مدیریت را در اتخاذ تصمیمات صحیح تر و کسب منافع بیشتر یاری خواهد نمود.

وی در ادامه افزود: حسب تکلیف مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه، موضوع افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت در دستور کار قرار گرفت. با بررسی‌های انجام شده نسبت به تجدید ارزیابی زمین املاک موسسه توسط کارشناس رسمی دادگستری منتخب هیات مدیره و مورد تایید مجمع اقدام گردید و با این روش هیچگونه افزایش هزینه استهلاک در سال‌های آتی نخواهیم داشت. 

امین محمودی نیا عضو هیئت مدیره و مدیر مالی و اداری موسسه علوم و فنون کیش گفت: ساختار مالی در واحدهای اقتصادی در واقع نحوه استقرار ارزش دارایی ها و بدهی ها در صورت وضعیت مالی می باشد و یکی از ابزارهای موثر جهت مدیریت هزینه سرمایه است و این ساختار زمانی بهینه می‌گردد که مدیران بتوانند هزینه سرمایه را به حداقل برسانند. محمودی نیا هدف موسسه علوم و فنون کیش از افزایش سرمایه را اصلاح ساختار مالی موسسه و در نتیجه افزایش سرمایه برنامه ریزی شده عنوان کرد و گفت این مهم می تواند موجب بهبود شرایط اقتصادی موسسه شود.

لازم به توضیح است مدیریت موسسه علوم و فنون کیش در خصوص فرآیند افزایش سرمایه و اقدامات صورت گرفته از عباس وکیلی رئیس اداره مالی موسسه علوم و فنون کیش تشکر و قدردانی کرد.

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: