برگزاری کارگاه تجاری‎سازی فناورانه در صندوق نوآوری ریاست‎جمهوری

کارگاه تجاری‎سازی فناورانه در راستای طرح کیمیا توسط دکتر محمدرضا نظری در صندوق نوآوری ریاست‎جمهوری برگزار شد.
برگزاری کارگاه تجاری‎سازی فناورانه در صندوق نوآوری ریاست‎جمهوری

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، کارگاه تجاریسازی فناورانه در راستای طرح کیمیا توسط دکتر محمدرضا نظری در صندوق نوآوری ریاستجمهوری روز سه شنبه مورخ 4 مردادماه برگزار شد.

محمدرضا نظری با اشاره به اهمیت ورود فناوری به بازارهای تجاری چهار اصل دانش، مهارت، توانایی و انگیزه را از نکات حائز اهمیت در ارائه محصولات دانش‎بنیان دانست.

وی با  با بیان چالش‎ها در معرفی محصولات فناوری و دانش‎بنیان در بازارهای تجاری، مهارت‎های لازم در این زمینه را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد.

 این کارگاه توسط کیمیا کالج و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد. کیمیاکالج یک تلاش حرفه­‌ای، منسجم و برخاسته از “پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف” است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال 1396 تأسیس شد و با برگزاری دوره‌های آموزشی و بینشی، تورها و کارآموزی‌های متنوع، نیروی کارشناسی و تخصصی اکوسیستم کارآفرینی را توسعه میدهد.

یکی از اصلی ترین فعالیت‌های کیمیا کالج، طرحی به نامطرح کیمیا است که در آن طراحی دوره‌های آموزشی، بینشی، منتورینگ، کارآموزی و …  بر اساس یک مدل نیاز محور طراحی می‌شوند. جذب علاقه‌مندان به “طرح کیمیا” نیز با فراخوان عمومی برای ثبت نام آغاز و با آزمون نهایی که ترکیبی از سنجش اثربخشی مراحل مختلف دوره است به پایان می‏‌رسد.

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: