انعقاد قرارداد بهره برداری از فرهنگسرای مرکزی کیش جهت استقرار فناوری‌های نرم و صنایع خلاق فرهنگی توسط جهاد دانشگاهی کشور

انعقاد قرارداد بهره برداری از فرهنگسرای مرکزی کیش جهت استقرار فناوری‌های نرم و صنایع خلاق فرهنگی توسط جهاد دانشگاهی کشور

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش، روز سه شنبه مورخ 6 آبان ماه 99،  قرارداد بهره‌برداری از فرهنگسرای مرکزی کیش جهت استقرار شرکت‌های فناور خلاق و صنایع نرم و هویت ساز فی مابین مؤسسه علوم و فنون کیش و سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان (ستفا) جهاد دانشگاهی کشور منعقد شد.

این قرارداد جهت بهره برداری از فرهنگسرای مرکزی کیش توسط سازمان جهاد دانشگاهی کشور جهت استقرار واحد های تحت پوشش آن نهاد شامل واحدهای فناور، خلاق و هویت‌ساز حوزه فرهنگ و هنر و رسانه و همچنین مراکز رشد و شتابدهند‌ه‌ها در فضاهای تعیین شده از سوی مؤسسه علوم و فنون کیش، در چارچوب شیوه نامه اجرایی مرکز نوآوری کیش امضا شد.

مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش و مدیر مرکز نوآوری کیش ضمن تشکر از حمایت‌های غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص راه اندازی مرکز نوآوری کیش و به تبع آن حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: لزوم توجه به صنایع خلاق و نرم در کشور و همچنین رسالت مرکز نوآوری کیش به عنوان حلقه اتصال حوزه های فناور و استفاده از تجارب جهاد دانشگاهی به عنوان پیش قراول حوزه صنایع نرم، نوید بخش تحولات بزرگی در جزیره کیش خواهد بود. وی افزود با کارگروهی که به طور مشترک با جهاد دانشگاهی تشکیل داده ایم و با تاکید مدیرعامل محترم سازمان، در روز کیش افتتاح فرهنگسرای مرکزی را در برنامه کاری خواهیم داشت.

حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی ضمن استقبال از ایجاد زمینه همکاری مشترک با سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز نوآوری کیش اظهاری آمادگی کرد تا تجربیات چندین ساله جهاد دانشگاهی در جزیره کیش اجرایی گردد. وی در کنار صنایع خلاق نرم خبر از پیاده سازی تجارب جهاد دانشگاهی در زمینه اقتصاد دریا داد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: استقرار مرکز نوآوری کیش و همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین پارک‌های فناوری فرصت بسیار خوبی را برای رشد شرکت های دانش بنیان در جزیره کیش فراهم آورده است. وی با تاکید بر حمایت از فناوری های نرم و صنایع فرهنگی گفت: تجربیات چندین ساله جهاد دانشگاهی در جزیره کیش در کنار آن از تجربیات وی افزود جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش های کاربردی منشا تحولات علمی بوده و می توان از تجارب جهاد در حوزه اقتصاد دریا، تامین امنیت غذایی کشور، تکمیل زنجیره تولید ماهی با پشتیبانی سازمان استفاده کرد.

وی در ادامه گفت: جزیره کیش به عنوان هاب علمی منطقه می تواند پایلوت طرح های بزرگ برای کشور باشد. هوشمندسازی جزیره و طرح حمایت از مشاغل خانگی دو اتفاق مهم در جزیره هستند که در حال پیگیری و اجرایی شدن می باشند.

لازم به توضیح است در این نشست غلامحسین مظفری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی، مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش و مدیر مرکز نوآوری کیش، بهروز بادکو رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی کشور و سایر مدیران و معاونین طرفین حضور داشتند.

 

عکس و خبر / نوید ناصحی فر

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: