مجمع عمومی عادی صاحبان سهام مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش برگزار شد.

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش برگزار و صورتهای مالی منتهی به ۳۰ اسفند سال ۱۳۹۹به اتفاق آرا تصویب شد.
مجمع عمومی عادی صاحبان سهام مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، مجمع عمومی عادی صاحبان سهام مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش منتهی به 30 اسفندماه 1399 امروز مورخ 23 خرداد 1400 برگزار شد.
در این جلسه ناصر آخوندی عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش و معاون توسعه مدیریت، با تشکر از زحمات اعضای هیئت مدیره ، مدیرعامل و همکاران مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش در مقابله با بحران های سال 99 و تلاش و همت جهت برون رفت از مشکلات ناشی از محدودیت های شیوع ویروس کرونا و همچنین ایجاد بستر و برگزاری دوره های آموزشی بصورت آنلاین هم در فضای آموزشی و هم رویدادهای ملی را گام های ارزشمندی خواند.
ایشان با اشاره به درخشش مرکز نوآوری که در سال 99 افتتاح شد اذعان داشت حرکت مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش به سوی طرح های پژوهشی و حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها نقطه عطفی در کارنامه این مؤسسه می باشد . بازسازی و افتتاح فرهنگسرای مرکزی در جزیره کیش از دیگر اقدامات درخشان مؤسسه با توجه به وضعیت اقتصادی ناشی از محدودیت های شیوع بیماری کرونا می باشد.
در ادامه مسعود توفیقی مدیرعامل مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش ضمن تشکر از حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در سال 99 و با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعمال قرنطینه های گسترده و همچنین تعطیلی مراکز و شعب حضوری مؤسسه با تلاش شبانه روزی همکاران بستر آموزش آنلاین ایجاد شد که در حال حاضر با گذشت قریب به یکسال با روند صعودی جذب زبان آموز مواجه هستیم. همچنین وی افزود با ایجاد تنوع سبد محصولات از جمله راه اندازی دوره های غیر همزمان و زبان های غیرانگلیسی (آلمانی، فرانسه، روسی، چینی، ترکی استانبولی) گام دیگری جهت ارتقاء و توسعه محصولات آموزشی برداشتیم.
توفیقی افزود: مرکز نوآوری با جذب 51 شرکت دانش بنیان بیشترین تعداد را در بین مناطق آزاد کشور در خود جای داده است. طی یکسال گذشته با برگزاری ایونت های ملی نظیر احصاء نیازهای فناورانه مناطق آزاد تجاری و اقتصادی،  باغچه های کشت عمودی و ... سعی در پیشبرد اهداف مهمی در خصوص ارتقاء سطح علمی جزیره داشته است.
همچنین وی با بیان برنامه عملیاتی سال 1400 طرح های کاربردی جهت ارتقاء و پیشبرد اهداف مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش هم در مرکز نوآوری جزیره و هم در بخش آموزش ارائه داد.
امین محمودی نیا عضو هیئت مدیره و مدیر مالی و اداری اعلام کرد موسسه آموزشی علوم و فنون کیش تنها شرکت زیر مجموعه سازمان های منطقه آزاد می باشد که ارزش گذاری برند انجام داده است و میزان ریالی ارزش برند خود را ثبت نموده است.
محمد ثاقب فرد ناظر اول مجمع اشاره کرد تلاش های مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش در مرکز نوآوری و ورود به عرصه پژوهش و جذب و حمایت از شرکت های دانش بنیان فرصت های اقتصادی ارزشمندی را وارد جزیره کیش می کند.
محمد شاکرمی نماینده قانونی سازمان حسابرسی در مجموع عملکرد مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش را مثبت ارزیابی کرده و آنرا از نظر شاخص های مالی و فعالیت های علمی و پژوهشی سودمند و در چهارچوب اهداف و مقررات سازمان حسابرسی اعلام نمود.
در خاتمه ناصر آخوندی پس از شنیدن توضیحات موافقت با خروج از حالت تک محصولی ، توسعه مرکز نوآوری ، توسعه فرهنگسرا افزایش برگزاری وبینارهای پژوهشی با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و همچنین افزودن دوره های آموزشی را اعلام نمود.
این مجمع با حضور آقایان دکتر ناصر آخوندی عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش و معاون توسعه مدیریت، دکتر مسعود توفیقی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، دکتر محمد ثاقب فرد مدیر امور مجامع و حسابرس داخلی سازمان منطقه آزاد کیش و ناظر اول مجمع، داوود خباززاده مقدم عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش ، امین محمودی نیا عضو هیئت مدیره و مدیر امور مالی و اداری مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش و دبیر جلسه، مهدی شاه کرمی نماینده قانونی سازمان حسابرسی ، مصطفی قجر ناظر دوم مجمع و جمعی از کارکنان امور مالی در دفتر سازمان منطقه آزاد کیش روز 23 خردادماه 1400 برگزار شد.
 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: