جشن پایان یکسال تلاش

جشن پایان سال کاری 1399 در دفترمرکزی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش برگزار شد.
جشن پایان یکسال تلاش


به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، عید نوروز برابر با اول فروردین ماه،جشن آغاز سال و یکی از کهن ترین جشن های به جا مانده از دوران باستان است. به همین مناسبت مؤسسه آموزشی علوم و فنون طبق رسم هرساله و با در نظر گرفتن شرایط کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به برگزاری مراسم جشن پایان سال کاری 1399 نمود.
در این مراسم که با حضور مسعود توفیقی مدیرعامل، امین محمودی نیا مدیر مالی و اداری و مدیران و کارشناسان دفتر مرکزی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، مدیرعامل مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش در ابتدا با تبریک سال جدید برای خانواده بزرگ کیش آرزوی سالی با سلامت و موفقیت هرچه بیشتر داشته و از تلاش تک تک همکاران طی یک سال گذشته تشکر و قدردانی به عمل آورد.  
در ادامه توفیقی افزود با وجود چالش بزرگی که در سال 99 با آن روبرو بودیم، مهمترین دستاورد مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش تغییری اجتناب ناپذیر بود که در اکوسیستم کسب و کار خود ایجاد کرد چه در حوزه آموزش و چه در حوزه فناوری و پژوهش. سال جاری میزبان پدیده ای نوظهور بود که با عنایت پروردگار و تلاش های بی وقفه از آن سربلند بیرون آمدیم.
ایشان در صحبت های خود با بیان رسالت اصلی مؤسسه در امر آموزش و پیشبرد اهداف آموزشی و دانش بنیان در سطح کشور افزود : با وجود محدودیت های حاصل از انتشار ویروس منحوس کرونا، مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش موفق به افتتاح مرکز نوآوری جزیره کیش و همچنین ساختمان جدید آموزشگاههای زبان و فنی و حرفه ای علوم و فنون کیش شد.
در نهایت توفیقی با بیان اینکه مشکلات جزئی از زندگی انسان است و مدیریت آن باعث می شود بتوانیم از هر لحظه لذت ببریم و ارزش دقایق را دانسته، لحظات بهتری را برای خود و دیگران بسازیم.
امین محمودی نیا در این مراسم نیز با تبریک فرا رسیدن عید نوروز سال خوبی را برای همکاران و مجموعه آموزشی علوم و فنون کیش آرزو کرد. همچنین از زحمات دکتر توفیقی و حمایت های ایشان تشکر نمود.
ایجاد مرکز نوآوری با استقرار 48 شرکت دانش بنیان، برگزاری رویداد جذب ایده های بازی های آبی و تفریحات دریایی، برگزاری رویداد احصاء نیازهای فناوران مناطق آزاد تجاری و اقتصادی، برگزاری کلاس های زبان آنلاین، برگزاری کلاس های زبان آنلاین ویژه خردسالان برای اولین بار د رایران، برگزاری دوره های تربیت مدرس آنلاین ، برگزاری وبینارهای تخصصی ویژه مدرسین و زبان آموزان و ... گوشه ای از عملکرد مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش در سال 99 بوده است.

در پایان از زحمات تمامی همکاران با اهدای کارت هدیه تقدیر و تشکر شد.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

  • سام آريا بدرخشيد

  • علي چملي بسيار عالي

  • گندم معرف موفق باشيد

  • محمد فرخ به اميد درخشش بيشتر

  • احمد سامعي با آرزوي بهترين ها و سپاس فراوان

  • افشين سامعي بسيار عالي

  • علی با سلام وآرزوی سلامتی برای تمامی عزیزان درسال جدید.تشکروقدردانی خودرا ازجناب آقای دکترتوفیقی مدیرعامل محترم وهئیت مدیر علوم وفنون کیش بخاطرهدایت وراهنمایهای مدبرانه درشرایط

  • علی با سلام وآرزوی سلامتی برای تمامی عزیزان درسال جدید.تشکروقدردانی خودرا ازجناب آقای دکترتوفیقی مدیرعامل محترم وهئیت مدیر علوم وفنون کیش بخاطرهدایت وراهنمایهای مدبرانه درشرایط

  • مسعود عااالی

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: