بازدید دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز نوآوری کیش .

بازدید دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز نوآوری کیش
.

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش، روز چهارشنبه اول مرداد ماه ۹۹، رضا اکبری نوری دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه پوریا سوری مشاور مدیرعامل شرکت انتشارات علمی فرهنگی از مرکز نوآوری کیش بازدید به عمل آوردند.

در این جلسه امین محمودی نیا عضو هیات مدیره و مدیر مالی و اداری موسسه علوم و فنون کیش، ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های مرکز نوآوری کیش از آغاز تاکنون خاطر نشان کرد مرکز نوآوری کیش به عنوان حلقه اتصال مراکز نوآوری دانشگاهی، شرکت‌های دانش بنیان و سایر اصناف با هدف هم افزایی سعی در رفع نیازهای جزیره زیبای کیش دارد. وی در ادامه عنوان کرد تمرکز بر صنایع دریایی و دارویی در راستای هدفگذاری بر حوزه ای مشخص و ذخیره دانشی در یک حوزه خاص از سیاست های اصلی مرکز نوآوری کیش است.

پرویز عطایی رئیس گروه‌های تخصصی و نوآوری مرکز نوآوری کیش با معرفی شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز، تشریح فرآیند استقرار شرکت ها و اشاره به دستاوردهای مرکز در سال گذشته و جاری اظهار امیدواری کرد با شناسایی نیازهای جزیره کیش در رویداد احصاء نیازهای فناورانه سمت و سوی فعالیت‌ها در راستای رفع مشکلات و نیازهای جزیره قرار گیرد.

رضا اکبری نوری توجه به برنامه ششم توسعه در خصوص معرفی صنایع پیشران را امری خطیر دانست. وی ضمن استقبال از تمرکز فعالیت های فناورانه بر حوزه دریا، تعریف زون تخصصی و فعالیت‌های متمرکز موضوعی برای مرکز نوآوری را مهم عنوان کرد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه حاضرین از مرکز نوآوری کیش، فرهنگسرای مرکزی کیش، ساختمان پژوهشگاه محیط زیست کیش و پانسیون شرکت های دانش بنیان بازدید به عمل آوردند.

عکس / نوید ناصحی فر

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: