آغاز ثبت نام ترم پاییز آموزش آنلاین زبان موسسه علوم و فنون کیش

آغاز ثبت نام ترم پاییز آموزش آنلاین زبان موسسه علوم و فنون کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش ثبت نام ترم پاییز کلاس‌های آنلاین آموزش زبان موسسه علوم و فنون کیش صبح روز دوشنبه مورخ سوم شهریورماه ۱۳۹۹ آغاز شد.

مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش در این خصوص گفت: از ابتدای سال جاری و پس از شیوع ویروس کرونا و در پی تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، موسسه علوم و فنون کیش به عنوان مسئولیت اجتماعی خود سیستم آموزش آنلاین زبان‌های خارجی را راه اندازی کرد و در کنار آن به همت اساتید موسسه اقدام به تولید محتوای مجازی نمود و وارد عرصه جدیدی از فعالیت‌های آموزشی شد. اکنون پس از برگزاری موفقیت آمیز این کلاس‌ها طی دو ترم بهار و تابستان از ۱۸ شهریور ماه کلاس‌های آنلاین ترم پاییز آغاز خواهد شد.

توفیقی در ادامه در خصوص پلتفرم آموزش آنلاین موسسه علوم و فنون کیش گفت: نرم افزار مورد استفاده در آموزش آنلاین موسسه کم‌ترین مصرف حجم اینترنت را داشته و مدرس و زبان آموز در کلاس‌هایی با ظرفیت محدود و تعاملی می‌توانند با یکدیگر ارتباط دوسویه داشته و مکالمه نمایند.

وی همچنین افزود یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در یک سال اخیر در راستای تکریم و پاسخگویی به زبان‌آموزان عزیز راه‌اندازی واحد ارتباط با مشتریان موسسه بوده است که هم اکنون از طریق تلفن گویا، پاسخگوی آنلاین وبسایت، نظرسنجی‌های مختلف و سایر کانال‌های ارتباطی بازخورد و نظرات مشتریان ثبت و در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

کلیه علاقمندان در تمامی سنین می‌توانند جهت یادگیری زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، روسی و آلمانی با مراجعه به وبسایت موسسه علوم و فنون کیش به نشانی kish-ist.net و یا تماس با واحد ارتباط با مشتریان به شماره ۰۲۱۴۱۵۹۲۲۲۲ از امکان مشاوره رایگان برخوردار شوند.

همچنین کلیه عزیزان می توانند از طریق صفحه اینستاگرام موسسه کیش به نشانی www.instagram.com/kishistgram  آخرین اخبار و ویدئوهای آموزشی را مشاهده نمایند.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

  • شهریار دیدگاه من خوب لست

  • مدیر سامانه با سلام، کاربر گرامی از ثبت دیدگاه شما سپاسگزاریم

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: