زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی

 

 

دلیل اقبال زبان آموزان به زبان ترکی استانبولی چیست؟ اهداف آنها برای انتخاب این زبان چه چیزهایی هستند؟

ترکیه کشوری با صد ها میلیون جمعیت در همسایگی ایران واقع شده است و مقصد بسیاری از گردشگردان و تاجران ایرانی است؛ برخی افراد نیز برای ادامه تحصیل به کشور ترکیه نگاه می کنند. زبان ترکی با زبان فارسی و آذری (که در استانهای ترک زبان ایران صحبت می شود) دارای اشتراکات فراوانی است  

تحقیقات به عمل آمده نشان میدهند که زبان آموزان ترکی به دلایل زیر این زبان را انتخاب کرده اند:

ترکی را انتخاب کردم چون فرهنگ و موسیقی این کشور را دوست دارم. دلم میخواهد آثار نویسندگان ترک مانند اورهان پاموک را به زبان اصلی بخوانم. میخواهم با کشور ترکیه و مردم آن آشنا شوم.

مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش با برگزاری کلاس های متنوع، جذاب و متفاوت زبان ترکی استانبولی آماده پذیرش زبان آموزان مشتاق یادگیری می باشد.

مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش با بهره‌گیری از پژوهش‌های گسترده خویش کتاب  Yedi Iklim  را برای آموزش مقطع بزرگسالان انتخاب نموده است از آنجایی که کتابی بسیار قوی در آموزش زبان ترکی استانبولی محسوب می شود، زبان آموزان پس از اتمام دوره مقدماتی پایه بسیار قوی و خوبی بدست خواهند آورد.

طراحی دوره ها:

این دوره ها بر اساس 6 کتاب ارائه می گردد و هر کتاب طی 4 ترم پوشش داده می شود. هر ترم 15 یا 16 جلسه خواهد بود و زبان آموزان پس از 16 ترم به سطح C1 جدول اروپا میرسند که برای ورود به دانشگاه در سطح لیسانس پذیرفته است.

 

ویژگی های کتاب:

مجموعه آموزشی Yedi Iklim با هدف آموزش زبان ترکی برای افراد خارجی بزرگسال که به تازگی شروع به یادگیری این زبان از صفر کرده اند، طراحی شده است. از آنجایی که کشور ترکیه سالیانه صدها متقاضی در رشته های مختلف دانشگاهی دارد و در ضمن ایرانیان زیادی هم برای کسب و کار به این کشور رفت و آمد دارند، این کتاب گزینه مناسبی برای این زبان آموزان محسوب می شود.

در پایان کتاب اول این دوره ها زبان آموز می تواند در مورد موضوعات مختلف روزمره صحبت کند و در سطح مقدماتی یا همان A1 می باشد، متقاضی می تواند برای مثال در رستوران غذا سفارش دهد، آدرس بپرسد، خرید کند، در تاکسی و یا مطب دکتر مکالمه ای انجام دهد. او همچنین می تواند درباره خود و خانواده اش و همینطور کار و سرگرمی مطالبی بیان کند.

این دوره به نحوی طراحی شده است که در هر درس مقدار مورد نیاز از گرامر و لغت تدریس می شود و سختی مطالب به تدریج و نامحسوس افزایش می یابد که باعث شده است این دوره حتی برای افرادی که حرفه آنها زبان شناسی نیست نیز مناسب باشد و آنها به راحتی مطالب را فرا بگیرند.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: