چرا یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین در طول دوران همه گیری ویروس کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است؟

یادگیری به صورت آنلاین، چه برای راحتی شما، چه برای تطبیق کلاس تان با ساعات کاری یا صرفاً داشتن آزادی در مطالعه از هر کجا که هستید، روز به روز رایج‌ تر می شود. و اکنون با همه‌ گیری ویروس کرونا، از آنجایی که مردم مجبورند در خانه بمانند، این امر مهم ‌تر از همیشه شده است.
چرا یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین در طول دوران همه گیری ویروس کرونا از اهمیت بالایی برخوردار ا

یادگیری به صورت آنلاین، چه برای راحتی شما، چه برای تطبیق کلاس تان با ساعات کاری یا صرفاً داشتن آزادی در مطالعه از هر کجا که هستید، روز به روز رایج‌ تر می شود. و اکنون با همه‌ گیری ویروس کرونا، از آنجایی که مردم مجبورند در خانه بمانند، این امر مهم ‌تر از همیشه شده است.

اقداماتی که توسط دولت‌ها و نهادها برای اجازه دادن به دانش‌آموزان در انجام وظایف روزانه ‌شان از منزل انجام شده است، تأیید می‌کند که می توان این وظایف و فعالیت‌ها را از هر نقطه ای، آن هم فقط با استفاده از رایانه یا گوشی هوشمند انجام داد.

چه چیزی یادگیری به صورت آنلاین را بسیار جالب و سرگرم کننده می کند؟

در دهه گذشته یادگیری به صورت آنلاین در حال توسعه بوده است. تعداد دوره های آنلاین، ارائه مدارک تحصیلی و کارشناسی ارشد به صورت آنلاین به شدت افزایش یافته است.

در اینجا برخی از جنبه های مثبت یادگیری به صورت آنلاین آورده شده است:

1. تکنولوژی همه چیز را تغییر داده است. یادگیری از طریق ویدئو، تشخیص صدا، اصلاحات خودکار و برگزاری امتحانات به صورت آنلاین، چند نمونه از اثربخشی یادگیری به صورت آنلاین هستند.

2. سهولت در یادداشت برداری: این کار بسیار ساده است، در یک کلاس فیزیکی باید همه مطالبی را که معلم به ما می‌گوید یادداشت برداری کنیم، اما در کلاس‌های آنلاین همه چیز را می توان به صورت ویدیویی ضبط، و یا به شکل نوشتاری مطالب را تایپ کرد.

3. عامل انسانی: وقتی در مورد یادگیری آنلاین صحبت می کنیم، این موضوع جدای از خود آموزی است، اگرچه خود آموزی نیز بسیار مفید است. اما همیشه باید در نظر داشته باشیم که داشتن کمک از طرف معلم بهترین راه برای یادگیری است.

4. توانایی برقراری ارتباط با مردم در سراسر جهان

5. کاهش هزینه آموزش و پرورش: یکی از مزایای یادگیری آنلاین این است که هزینه نسبتاً پایینی دارد و به افرادی که توانایی مالی رفتن به مدرسه فیزیکی را ندارند، دسترسی آموزش با کیفیت را می‌دهد.

 

چگونه یادگیری زبان انگلیسی با آموزش آنلاین سازگار شده است؟

یکی از مهم ترین عوامل در یادگیری زبان حضور فردی به عنوان راهنما است. هیچکس بهتر از کسی که با یک زبان آشنایی کامل و جامعی دارد، نمی تواند زبانی را به شما آموزش دهد. مسئله ای که مهم است این است که بین تمرین های خودآموز و کلاس های آنلاین تان تعادل خوبی برقرار کنید. هر دانش آموز در هنگام یادگیری زبان انگلیسی نیازهای خاصی دارد، هر فرد به روشی متفاوت زندگی می کند و به روش منحصر به فرد خودش انگلیسی را فرا می گیرد.

مبارزه کنونی با همه گیری کرونا چیزی است که ما را بیشتر از همیشه نگران می کند و بنابراین بسیار مهم است که دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی برای ماندن در خانه را رعایت کنیم. اما چنین امری نباید به این معنی باشد که ما باید از یادگیری خود دست بکشیم!

 

 

Source: https://englishlive.ef.com/blog/study-tips/why-is-online-learning-so-important-during-coronavirus/

 

مترجم: مبینا سرشاد سرهنگی

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: